اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق شهرکرد:

شبکه‌های برق‌رسانی شهرکرد نوسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق شهرستان شهرکرد از اصلاح و نوسازی شبکه‌های برق‌رسانی در این شهرستان خبر داد.

شبکه‌های برق‌رسانی شهرکرد نوسازی شد

محمد هارونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال‌ جاری به‌منظور تعمیرات و نگهداری شبکه، اقدامات شاخصی از جمله اصلاح و جابه‌جایی 370 اصله پایه فشار ضعیف و 80 اصله پایه فشار متوسط، بازدید و سرویس شبکه فشار ضعیف هوایی به طول 26 مدار کیلومتر، بازدید و سرویس شبکه فشار متوسط هوایی به طول 10 مدار کیلومتر انجام شد.

وی افزود: همچنین نصب 170 دستگاه جلوبر از تعویض و اصلاح 55 دستگاه کراس، تعویض 135 عدد مقره فشار ضعیف و 50 عدد مقره فشار متوسط از دیگر اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

هارونی از صرف 2 میلیارد و 350 میلیون ریال به‌منظور نوسازی شبکه‌های برق این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها علاوه بر تسهیل در تعمیر و نگهداری خطوط فشار ضعیف و رفت و آمد شهروندان، امنیت و پایداری شبکه‌ها تضمین و ضعف ولتاژ برق نیز برطرف شده است.

مدیر امور برق شهرستان شهرکرد خاطرنشان کرد: همچنین تمام مشترکانی که در حریم شبکه‌های برق‌رسانی واقع شده بودند از محدوده حریم خارج شدند و امکان واگذاری انشعاب به آنها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: تبدیل شبکه سه سیم به پنج سیم، رفع سیم پارگی و فرسوده، رگلاژ شبکه، ولتاژ گیری و ترمیم ارت از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اصلاح و نوسازی شبکه‌های برق این شهرستان است.

هارونی، برق‎رسانی به مشترکان شهری و روستایی را از جمله اهداف فراروی این شهرکت برشمرد و گفت: جمع‏آوری تیرهای فرسوده، تقویت و پایداری شبکه‏های برق، افزایش قابلیت رینگ و مانور شبکه‏ها، بهبود ولتاژ شبکه‏های توزیع برق، جلوگیری از قطعی‎های ناخواسته و کاهش اتلاف انرژی، اعمال مدیریت مصرف، سرویس‎دهی بهتر به مشترکان و زیباسازی مبلمان شهری از دیگر اهداف اجرای انجام پروژه‏های برق‌رسانی این شرکت به‌شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: امور برق این شهرستان به 118 هزار مشترک در بخش‏های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی خدمات‌رسانی می‏کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول