اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی 8 پروژه برق‌رسانی در گناوه

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار و مسئولان گناوه هشت پروژه برق‌رسانی در شهرستان گناوه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 8 پروژه برق‌رسانی در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرماندار گناوه صبح امروز در این آیین ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادآوری اهمیت برق‌رسانی به تمام نقاط شهر و روستا گفت: نخستین رهاورد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در عرصه برق این بود که باب مطالعه جدید در زمینه سنجش نیازها و موارد مصرف انرژی برق را گشود.

احمد جعفری‌نسب افزود: در حال حاضر بخش صنعت برای برق مصرفی 75 درصد، و کشاورزی 98 و هفت دهم درصد یارانه دریافت می‌کنند که در شهرستان گناوه بستر خوبی ایجاد شده است.

فرماندار گناوه با اشاره به پروژه‌های برق‌رسانی گفت: احداث خط 20 کیلوولت به طول 12 کیلومتر برای برق‌رسانی به مسکن مهر 340 واحدی ساحل و 225 واحدی نوروزآباد با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 165 میلیون ریال که در سال 90 آغاز عملیات بوده در دهه فجر 90 به بهره‌برداری می‌رسند.

جعفری‌نسب بیان کرد: احداث خط 210 فشار متوسط زمینی و 430 متر فشار متوسط هوایی و 340 متر فشار ضعیف زمینی جهت مسکن مهر بندر ریگ به اعتبار بالغ بر 716 میلیون ریال  از اعتبارات استانی بوده که امسال آغاز شده و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر 240 واحدی به همراه احداث 14 هزار و 400 متر شبکه فشار متوسط هوایی، یک‌هزار و 880 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و هفت دستگاه پست هوایی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در دهه فجر کلنگ‌زنی شده که امیدواریم در نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار گناوه گفت: راه امام و انقلاب، حفظ وحدت و اقتدار نظام است و مردم باید با داشتن بصیرت در مقابل تهدیدات ایستادگی کنند.

 

وی دهه فجر را نماد اقتدار ملت قهرمان ایران دانست و افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام و شهدا همچنین حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری از جمله درس‌های دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی است.

جعفری‌نسب بیان کرد: دهه فجر نمادی از دستیابی ملت شریف ایران به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و خودباوری است و جایگاهی برجسته در نظام سیاسی جهان دارد.

فرماندار گناوه گفت: فجر انقلاب اسلامی ایران، یادآور پایمردی‌های رهایی‌بخش و مبارزات تاریخی مردم آزادی‌خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه استکبار است.

وی وحدت را مهم‌ترین رمز شکل‌گیری، پیروزی، اقتدار و استمرار انقلاب اسلامی خواند و افزود: امروز گرامیداشت دهه فجر حرکتی برای حفظ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول