اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال

190 پروژه برق‎رسانی در بوشهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در دهه مبارک فجر امسال 190 برق‎رسانی در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد.

190 پروژه برق‎رسانی در بوشهر افتتاح می‌شود

سیدرضا رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه برق‎رسانی بیش از 136 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه‎ها به منظور توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق‎رسانی به متقاضیان شهری و روستایی در استان بوشهر اجرا شده است.

رضوی تصریح کرد: این پروژه‎ها شامل احداث 25 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 20 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب 100 دستگاه پست هوایی است.

وی از احداث و تجهیز پنج دستگاه پست زمینی و احداث سه کیلومتر کابل خودنگهدار هوایی خبر داد و یادآور شد: در بخش روستایی نیز دو کیلومتر شبکه روشنایی همراه با پایه تلسکوپی احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: بخش قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده در سطح استان اصلاح و بهینه‌‎سازی شده و نقاط دارای ضعف ولتاژ شناسایی و بر اساس اولویت حل شده است.

رضوی ادامه داد: در سال‌های اخیر فعالیت‎های زیربنایی و ارزشمندی در توسعه و بهبود شبکه‎های برق انجام شده است به‌طوری که امروز همه روستاهای بالای 10 خانوار جمعیت از نعمت برق برخوردار هستند.

وی بیان کرد: امسال 25 هزار متقاضی از نعمت برق برخوردار شده‎اند که در حال حاضر تعداد مشترکان برق استان به 315 هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: امیدواریم با بهره‎برداری از پروژه‎های برق‎رسانی آماده افتتاح در دهه فجر مشکلات موجود در این حوزه کاهش یابد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول