اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت دهه فجر

43 پروژه برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با گرامیداشت سی و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی 43 پروژه برق‌رسانی در این استان به بهره‌برداری می‎رسد.

43 پروژه برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‎شود
رحمت‌اله حمامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به‌منظور بهره‌برداری از 43 پروژه برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری در طول ایام الله دهه مبارک فجر افزون بر 68 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: احداث 65 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی، اجرای 37 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی و نصب 161 دستگاه پست هوایی از جمله پروژه‌های برق‌رسانی این شرکت است.

حمامیان از احداث 47 کیلومتر شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار هوایی خبر داد و گفت: به همین منظور سه دستگاه پست کمپکت به منظور تامین برق مطمئن برای مشترکان نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برق‌رسانی به منازل خانوارهای ساکن در شهرک هفت تلخه میانکوه شهرستان اردل و مازه فرامرزی بازفت شهرستان کوهرنگ از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی این شرکت است که در طول ایام الله دهه فجر اجرایی خواهد شد.

وی توسعه، بهبود، تقویت شبکه و برق رسانی به متقاضیان شهری و روستایی را از مهم‌ترین اهداف اجرایی پروژه‌های برق‌رسانی این شرکت برشمرد و گفت: افزایش قابلیت رینگ و مانور شبکه‌ها، بهبود ولتاژ شبکه‌های توزیع برق، جلوگیری از قطعی‌های ناخواسته و کاهش اتلاف انرژی، اعمال مدیریت مصرف و سرویس دهی بهتر به مشترکان از دیگر این اهداف به شمار می‎رود.

حمامیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از شبکه‌های فرسوده در سطح استان اصلاح و بهینه سازی شده و نقاط دارای ضعف ولتاژ نیز شناسایی و بر اساس اولویت نسبت به رفع آن اقدام شده است.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین امکانات زیربنایی و اعتبار لازم برای برق‌رسانی خورشیدی در روستاها از مهاجرت آنها جلوگیری و کمک به تولید، افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع و امکانات از دیگر اثرات سازنده برق دار کردن با انرژی خورشیدی است که در آینده بیشتر نمود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول