اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر خبر داد

اجرای 320 پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در سال گذشته عملیات اجرایی 320 پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر به پایان رسید.

اجرای 320 پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سید رضا رضوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‎ها شامل 70 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، احداث 100 کیلومتر شبکه فشار متوسط و احداث 300 دستگاه پست هوایی است.

وی افزود: همچنین هفت دستگاه پست زمینی احداث و تجهیز و 4 کیلومتر روشنایی در نقاط مختلف استان بوشهر ایجاد شده است.

رضوی بیان کرد: طرح تبدیل ولتاژ 11 به 20 کیلوولت یکی از پروژه‎های مهم در سال گذشته بود که تاکنون 120 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه در شهر بوشهر تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش‎بینی می‎شود با تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تا سال آینده این پروژه به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر یادآور شد: پروژه‌های مهمی در سال گذشته در سطح استان بوشهر در بخش‎های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه‎سازی، ارتقای ظرفیت شبکه، برق‎رسانی شهری و روستایی و برق‎رسانی به مسکن مهر و توسعه خدمات دولت الکترونیک انجام شده است.

رضوی از جذب 25 هزار مشترک جدید در سال گذشته خبر داد و ادامه داد: برای برق‎رسانی به این متقاضیان 250 میلیارد ریال هزینه شده است و در حال حاضر تعداد مشترکین برق استان به 330 هزار مشترک رسیده است.

وی اضافه کرد: برق‎رسانی به روستاهای محروم و دور افتاده از اولویت‏ برنامه‎های شرکت برق استان بوشهر است و در سال گذشته پنج روستا با استفاده از انرژی خورشیدی با اعتبار چهار میلیارد ریال برقدار شده است و همچنین در سال جاری این طرح برای سایر روستاهای دور افتاده در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: همچنین با احداث 10 دستگاه پست هوایی و زمینی، احداث 6 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و احداث 35 کیلومتر شبکه فشار متوسط و با هزینه‎ای معادل 50 میلیارد ریال به 2 هزار متقاضی برق‎رسانی انجام شده است.

رضوی یادآور شد: متناسب با فعالیت‎های بخش توسعه و برق‎رسانی به مردم، فعالیت‎های بخش توسعه و برق‎رسانی به مردم فعالیت‎های مطلوبی نیز برای افزایش کیفیت ارائه خدمات صورت گرفته است.

وی از استقرار سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و استقرار سیستم مدیریتی MIS و همچنین از استقرار سیستم اتوماسیون توزیع در سال گذشته خبر داد و افزود: به منظور سهولت در ایجاد ارتباط و افزایش سرعت در خدمت رسانی به مشتریان زمینه مخابراتی و ارتباطی در بخش دیسپاچینگ توزیع ارتقا داده شده است.

رضوی با بیان اینکه 99.4 درصد مشترکان صورتحساب برق مصرفی خود را در سال گذشته غیرحضوری پرداخت کرده‎اند ادامه داد: این شرکت برای اشاعه ترویج فرهنگ پرداخت غیرحضوری صورتحساب در بین مردم از طریق رسانه‎ها و سامانه پیام کوتاه اقدام کرده است.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول