اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شهرداری و اداره‌کل ورزش البرز

مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال 89 کرج بهمن‌ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت‌بدنی شهرداری کرج گفت: مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال 89 کرج بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال 89 کرج بهمن‌ماه برگزار می‌شود
مهدی محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: در نشستی به میزبانی اداره تربیت‌بدنی شهرداری کرج مقرر شد مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال 89 در بهمن‌ماه امسال به صورت مشارکتی برگزار شود.
وی افزود: در این نشست مدیرکل ورزش استان البرز با قدردانی از مشارکت و توجه شهرداری به بحث ورزش قول داد به هر اندازه که از سوی شهرداری اعتبار اختصاص یابد، اداره‌کل ورزش استان نیز اعتبار برابری را اختصاص دهد تا تجلیل از مدال‌آوران در شرایط مناسب و با اهدای هدایای شایسته‌ای برگزار شود.
 
* برگزاری جشنواره دهه فجر در 11 رشته ورزشی
مدیر تربیت‌بدنی شهرداری کرج در ادامه از برگزاری جشنواره ورزشی دهه فجر شهرداری کرج خبر داد و افزود: هم‌چون دو سال گذشته این جشنواره در 11 رشته ورزشی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: این جشنواره به میزبانی فضاهای ورزشی تحت پوشش شهرداری کرج و در رشته‌های والیبال، فوتسال، دوهمگانی، کشتی، طناب‌کشی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و دارت برگزار خواهد شد و علاوه بر ورزشکاران استان، کارکنان شهرداری کرج و سازمان‌های تابعه نیز در آن حضور خواهند داشت.
محبی در پایان گفت: در حال حاضر شهرداری کرج با تمام ظرفیت خود در حوزه ورزش به شهروندان ارائه خدمات می‌کند و تمام اماکن ورزشی زیر پوشش شهرداری به شکل کامل در جهت توسعه ورزش کلانشهر کرج و استان البرز به کار گرفته شده است.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول