اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

واگذاری مسکن مهر به قهرمانان ورزشی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مصوبه دور سوم سفر هیئت دولت به استان زنجان گفت: قهرمانان آسیایی، جهانی و المپیک زنجان مشمول دریافت واحدهای مسکن مهر شده‌اند.

واگذاری مسکن مهر به قهرمانان ورزشی استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور شامگاه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به زنجان قرار شد که مساعدتی به تهیه مسکن قهرمانان فراملی استان انجام شود، اظهار داشت: یک لیست 77 نفره از قهرمان به سازمان مسکن و شهرسازی استان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه ارائه مسکن مهر به ورزشکاران منوط به ارائه حکم قهرمانی است، افزود: اگر حکم قهرمانی در سطح فراملی ارائه شود مشکلی برای واگذاری مسکن مهر به آنها وجود ندارد.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان زنجان قهرمانان آسیایی، جهانی و المپیک زنجانی را ورزشکاران مشمول دریافت واحدهای مسکن مهر عنوان کرد.
در ادامه این جلسه رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان 31 ورزشکار معلول فرا ملی دارد، تصریح کرد: براساس دستور استاندار زمینی رایگان در اختیار مسئولان برای ساخت مسکن برای این ورزشکاران قرار گرفته است.
کمال عشق از مسئولان شهری زنجان و سازمان مسکن و شهرسازی استان زنجان درخواست مساعدت بیشتر برای صدور پروانه احداث واحدهای مسکن مهر معلولان را مطرح کرد.
همچنین رئیس هیئت ووشوی استان زنجان در این جلسه با اشاره به ساخت وسازها، و کسب عناوین مختلف در مسابقه‌های ملی و فرا ملی توسط ورزشکاران زنجانی تصریح کرد: ورزش استان زنجان از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار است.
رامین موحد نیا با اشاره به تشکیل جلسه شورای عالی استان به ریاست استاندار گفت: این موضوع وجه خاصی به ورزش استان زنجان داده است.
وی تشکیل ستاد بازی‌های آسیایی 2014 را در استان زنجان از جمله حرکت‌های عنوان کرد که در سطح کشور بی‌نظیر است.
همچنین در این جلسه اعلام شد که 450 میلیون تومان از اعتبارات هزینه‌ای در مرحله نخست و 500 میلیون تومان از در مرحله دوم به ورزش استان زنجان اختصاص یافته و با 200 میلیون تومانی که برای تیم بسکتبال در نظر گرفته شده است، مبلغ در نظر گرفته شده برای ورزش استان به مبلغی در حدود یک میلیارد و 150 میلیون تومان رسیده است.
شایان ذکر است، اختصاص 10 درصد از اعتبارات فرهنگی به امر ورزش نیز از قوانین مصوب بودجه است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول