اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل:

آیین‌نامه‌ تجلیل از قهرمانان ورزشی تصویب شد

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: با تصویب مصوبه‌ای که برای نخستین بار توسط شهرداری پیشنهاد شد تیم چهار نفره از اعضای شورای شهر و شهرداری، آیین‌نامه‌ای برای تجلیل از قهرمانان مصوب کردند.

آیین‌نامه‌ تجلیل از قهرمانان ورزشی تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسگری صبح امروز در نخستین همایش تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی بابل اظهار داشت: تجلیل از جوانان بابلی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و ورزشی با کسب رتبه‌های برتر برای این شهرستان افتخار است و این مراسم یکی از بهترین مراسمی است که شهرداری و شورای اسلامی بابل برای نخستین بار در سطح استان مازندران اقدام به برگزاری آن کرده است.
شهردار بابل با اشاره به اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، خاطرنشان کرد: ما امروز موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های علمی و فرهنگی را مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.
عسگری تصریح کرد: ابتکارات علمی و ورزشی ریشه در انسانیت انسان‌ها دارد و این ابتکارات مکانی می‌خواهد تا به میراث مشترک فرهنگ تبدیل شود و با توجه به اینکه ایران مهد کشتی است تبدیل به میراث مشترک بشری در سطح جهان شده است.
این مسئول بیان داشت: علمی که از روی انسانیت رشد می‌کند بسترساز بسیاری از موفقیت‌های علمی و فرهنگی در سطح جهان است به طوری که امروزه ایران به عنوان یکی از کشورهای مطرح صادرکننده علم و ورزش در جهان است.
عسگری ابراز داشت: شهرداری با همکاری اعضای شورای شهر تجلیل از قهرمانان ارزنده را که با تلاش و کوشش نام ایران را در جهان پرآوازه کردند در دستور کار خود قرار داده و با تصویب مصوبه‌ای که برای نخستین بار توسط شهرداری پیشنهاد شد، تیم چهار نفره از اعضای شورای شهر و شهرداری آیین نامه‌ای برای تجلیل از قهرمانان مصوب کردند.
وی اذعان داشت: امروز یک جریان قوی انسانی در خودباوری، توکل به خدا و امید به آینده را در جوانان بابلی شاهد هستیم که با تلاش و کوشش باعث اعتلای کشور ایران می‌شوند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول