اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی صورت گرفت؛

اتخاذ تصمیمات مهم برای قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از اتخاذ تصمیمات مهم برای قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در نشست مدیرکل ورزش و جوانان این استان با قهرمانان ورزشی خبر داد.

اتخاذ تصمیمات مهم برای قهرمانان ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه تیم رزمی موتای بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور صاحب سه گردن آویز برنز شد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی با حضور استان‌های سراسر کشور از تاریخ 26 آبان در مجتمع تحقیقات عصر انقلاب تهران برگزار شد.
وی با بیان این‌که تیم موتای استان موفق به اخذ سه مدال در این رقابت‌ها شد، افزود: نادر صفی‌پور در وزن 91+ کیلوگرم، حامد زرین در وزن 71- کیلوگرم و امیرحسین غیورپور در وزن 75- کیلوگرم موفق به کسب سه مدال برنز در این دوره از مسابقات شدند.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به توجه بیش از پیش مسئولان تربیت‌بدنی این استان نسبت به ورزش قهرمانی و تقویت نیروهای جوان و مستعد اشاره کرد و ابراز داشت: تیم رزمی موتای این استان با مربی‌گری نورمحمد نظری و سرپرستی حسن برزگر به این دوره از مسابقات اعزام شد که ضمن کسب سه مدال رنگین، در افتخاری دیگر امیرحسین غیورپور به اردوی تیم ملی دعوت و کاپ اخلاق نیز به تیم موتای استان ما اهدا شد.
وی در ادامه از دیدار شفیعی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانان برتر استان در سال‌های 89 و 90  اشاره کرد و افزود: در این دیدار که در محل پایگاه قهرمانی استان و با حضور شفیعی مدیرکل، نیرومند معاون توسعه ورزش و نوربخش مسئول امور ورزش بانوان و مسئولان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و بخش‌های استان و قهرمانان و مدال‌آوران ورزش برگزار شد، در خصوص مسائل و مشکلات موجود در ورزش قهرمانی استان بحث و تبادل نظر شد.
قنبرزاده با بیان این‌که در این جلسه قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در خصوص مشکلات موجود ورزشکاران و هیئت‌های خود صحبت کرده و خواستار رفع مشکلات موجود در راه قهرمانی شدند، بیان داشت: در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان این استان با تقدیر از حضور قهرمانان برتر استان، از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کهگیلویه و بویراحمد در 28 آذرماه امسال خبر داد.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل از قهرمانان ورزش استان در همایش‌های پیاده‌روی خانواده، حضور پزشک متخصص تغذیه در هیئت‌های ورزشی استان‌ها، اختصاص زمان مناسب برای تمرینات ورزشکاران ناشنوایان و معلولین، دیدار نخبگان و قهرمانان ورزش این استان با وزیر ورزش و جوانان و عقد قرارداد با مربیان هیئت‌های ورزشی را از مهمترین مصوبات این جلسه عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول