اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت کشتی شوشتر تاکید کرد:

چاره‌اندیشی برای بیکاری قهرمانان ورزشی شوشتر

خبرگزاری فارس: پیشکسوت کشتی شوشتر گفت: باید برای حل مشکل بیکاری قهرمانان ملی و بین‌المللی چاره‌اندیشی شود.

چاره‌اندیشی برای بیکاری قهرمانان ورزشی شوشتر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر سیداحمد کلانتر ظهر امروز در نشست صمیمانه با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین‌المللی در شوشتر بیکار هستند و به این دلیل باید در این باره تصمیمی جدی اتخاذ شود.
وی با اشاره به اینکه شرایط در شوشتر بسیار بد است، افزود: در گذشته کم‌کاری‌های بسیار زیادی شده است و به این دلیل باید کوشید تا در شرایط کنونی گذشته جبران شود.
وی با تجلیل از نماینده شهرستان شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کانون پیشکسوتان ورزش شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده است و انتخابات این کانون نیز برگزار شده ولی هنوز برای برگزاری جلسات و... این کانون حتی اتاقی در نظر گرفته نشده است که امیدواریم با دستور مدیر کل در این باره تعجیل شود.
کلانتر با اشاره به مشکل نبود سالن برای تمرین در سطح شهرستان شوشتر گفت: در شرایط کنونی رشته‌های رزمی و کشتی با همدیگر در شوشتر تمرین می‌کنند و این امر زیان‌هایی را در برداشته است.
وی با اشاره به گذشته کشتی در شهرستان شوشتر بیان کرد: در گذشته شوشتر نامی در کشتی ملی داشت ولی در شرایط کنونی دیگر حتی نامی از آن باقی نمانده است و ورزش به دلیل نبود سالن به زیر صفر رسیده است.
این پیشکسوت ورزش گفت: در شهرستان شوشتر حداقل سه استخر دیگر وجود دارد و وجود یک استخر برای 200 هزار نفر در این شهرستان بسیار کم است.
وی تاکید کرد: ورزشکاران باید انتقاد‌های خود را با آرامی بیان کنند و به نوعی با زبان مسئولان حرف بزنند تا در این باره موفق باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول