اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مدال‌آوران ورزشی حقوق دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از اجرای طرحی برای تامین آینده قهرمانان ورزش استان با پرداخت حقوق خبر داد.

مدال‌آوران ورزشی حقوق دریافت می‌کنند
نصرالله پریچهره در حاشیه دیدار مردمی استاندار مازندران و مدیران کل استان با مردم میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود از اجرای طرح پرداخت حقوق به قهرمانان ورزشی استان خبر داد.
پریچهره با اشاره به مشکلات قهرمانان در برطرف کردن مشکلات مادی زندگی‌شان وعدم اطمینان از آینده شغلی در آنان، پرداخت حقوق به ورزشکاران مدال‌آور را بسیار لازم دانست.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مورد از برگزاری جلساتی با مسئولان صندوق حمایت از قهرمانان کشور برای این منظور خبر داد و تصریح کرد: در تلاشیم تا ورزشکاران در زمان قهرمانی و پس از دوران مدال‌آوری حقوق دریافت کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مورد ادامه داد: در این جلسات مهم‌ترین مسئله‌ای که مورد بررسی قرار گرفت موضوع مسکن قهرمانان بود که مقرر شد در این مورد نیز کارهای مهم و بزرگی انجام شود.
پریچهره با اشاره به پیشرو بودن مازندران در بیشتر رشته های ورزشی، اجرای این طرح را گامی مهم برای تامین آینده جوانان مدال‌آور دانست و اذعان داشت: این کار باعث پیشرفت بیشتر ورزش در استان و گرایش بیشتر جوانان به ورزش به ویژه ورزش قهرمانی می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول