اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

قهرمانان ورزشی و نخبگان جوان اردبیلی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران قهرمانان و نخبگان علمی و فرهنگی استان اردبیل خبر داد.

قهرمانان ورزشی و نخبگان جوان اردبیلی تجلیل می‌شوند
احد پازاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و نخبگان جوان استان اردبیل با حضور مسئولان استانی روسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان و افتخار آفرینان استان برگزار خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه این مراسم در محل سالن فدک و با حضور ورزشکاران برگزار می‌شود افزود: مراسم تجلیل از نام‌آوران ورزشی استان اردبیل فردا راس ساعت 16 در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار و در آن از ورزشکاران و افتخار آفرینان المپیک و پارالمپیک تجلیل خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: این مراسم با حضور مربیان، پیشکسوتان ورزشی، قهرمانان  و نخبگان و مسئولان استانی برگزار و در آن از قهرمانان اردبیل که در عرصه‌های جهانی و ملی صاحب مدال شدند تجلیل خواهد شد.
پازاج در بخش دیگری از سخنان خود به افتخارآفرینی ورزشکاران استان در میادین جهانی اشاره کرد و ابراز داشت: قهرمانان ما با افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف توانستند نام پر آوازه ایران و به ویژه استان اردبیل را در جهان پرآوازه کنند و شایسته است با تجلیل ویژه از آنان قدردان زحمات و افتخارآفرینی‌های آنان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل  در پایان سخنان خود با اشاره به حضور قهرمانان المپیک و پاراالمپیک در همایش فردا، بیان خاطرنشان کرد: این همایش با هدف تکریم مقام بلند ورزشکاران در اردبیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول