اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب:

حمایت از سرمایه‌گذاران صنعتی، درآمدزایی برای جوانان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ بر حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران صنعتی تاکید کرد و گفت: این حمایت به نوعی ایجاد فرصت شغلی و درآمد برای جوانان است.

حمایت از سرمایه‌گذاران صنعتی، درآمدزایی برای جوانان است

حجت الاسلام روح‌الله بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: برای اینکه در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، تجارت و تولید برای جمع زیادی از جوانان، فرصت‌های ارتزاق و فعالیت ایجاد شود باید افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: افرادی که برای ایجاد واحد صنعتی، کارخانه و ... در استان راغب هستند باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرند، همچنین نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید از این طریق در راستای جامه عمل پوشاندن به وعده‌های انتخاباتی خود گام بردارند.

بیگی خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری تبلیغات انتخابات مجلس نهم یکی از مهم‌ترین وعده و شعارهایی که از طرف کاندیداها برای جلب نظر مردم مطرح می‌شد، ایجاد اشتغال برای جوانان و تلاش برای ریشه‌کن شدن بیکاری بود، از این رو انتظار می‌رود در این راستا قدم برداشته شود.

وی به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت: رونق تولید ملی در سایه جهاد اقتصادی قابل تحقق است؛ از طرف دیگر باید برای عملی‌شدن این آرمان ظرفیت‌های انسانی و سرمایه‌های طبیعی کشور به شکل مناسب مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فراهم‌کردن زیرساخت‌های مورد نیاز باید در مرحله نخست مورد توجه قرار بگیرد، ادامه داد: ابتدا باید زیرساخت‌ها و بسترهای لازم برای توسعه با همت نمایندگان مردم در مجلس، مسئولان و اقشار مختلف مردم فراهم شود که یکی از مهم‌ترین مباحث، توسعه شاهراه‌های ارتباطی و جاده‌ها است.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احداث جاده ارومیه – میاندوآب همچنین جاده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: احداث و تداوم مراحل ساخت آن نیازمند پیگیری و نظارت مسئولان و نمایندگان است که در این حوزه نیز تلاش خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول