اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رعایت بهداشت

خشک‌کن صنعتی در کشتارگاه صنعتی قم نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم گفت: برای رعایت بهداشت فردی خشک‌کن صنعتی در کشتارگاه قم نصب شد.

خشک‌کن صنعتی در کشتارگاه صنعتی قم نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اسدالله علی عسکری بیان کرد: با توجه به برنامه عملیاتی واحد بهداشت حرفه‌ای سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان 400 نفر از شاغلان در کشتارگاه در خصوص راه‌های پیشگیری از ایدز در محیط کار آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی گفت: با پیگیری شورای اسلامی شهر و تائید تعرفه‌های خدمات در سال 91 توسط فرمانداری قم و دستور شهردار کلانشهر قم سازمان کشتارگاه صنعتی قم همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم با اشاره به تجهیز سالن کشتار و سالن آلایش به سیستم روشنایی با لامپ‌های کم‌مصرف، افزود: برای رسیدن به سطح استاندارد روشنایی از دیدگاه بهداشت حرفه‌ای و حذف خطای ناظران بهداشت به علت کمبود نور سالن کشتار و همچنین استفاده از لامپ‌های کم مصرف برای بهینه‌‌سازی مصرف انرژی، سازمان نسبت به طراحی سیستم روشنایی طبق استانداردهای بهداشت حرفه‌ای و نصب آن اقدام کرده است که در این راستا 100 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به خریداری خشک‌کن صنعتی برای رعایت هر چه بهتر بهداشت فردی در محیط کار، افزود: با توجه به حساسیت سازمان در خصوص رعایت مسایل بهداشت فردی و وضعیت خاص لباس کار شاغلان در کشتارگاه و با پیگیری کارشناس بهداشت حرفه‌ای سازمان، برای شستشوی لباس کار سلاخان و دیگر شاغلان یک واحد رختشویی صنعتی در داخل سازمان راه‌اندازی شده است که به این منظور 75 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول