اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

انتظار مردم از کمیسیون صنایع نظارت واقعی بر تولیدات صنعتی است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی گفت: نظارت بر صنایع نخستین و بیشترین انتظار مردم از کمیسیون صنایع و معادن است.

انتظار مردم از کمیسیون صنایع نظارت واقعی بر تولیدات صنعتی است

غلام‌محمد زارعی پس از برگزیده شدن خود به عنوان یکی از اعضای 22 نفره کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌تواند بازویی توانمند برای اجرایی کردن این فرمان هوشمندانه رهبری باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه معدن می‌تواند کمک زیادی به توسعه این بخش در استان کهگیلویه و بویراحمد کند، ابراز داشت: با همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که این استان در بخش معادن دارد و تاکنون آن‌گونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده، می‌توان سهم این بخش را برای رشد و توسعه و بالندگی کهگیلویه و بویراحمد افزایش داد.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزایش تولید ملی را در گرو اعتماد و توجه همه‌ جانبه به بخش خصوصی دانست و عنوان کرد: باید همه مسئولان و مردم در استان با اعتماد بیشتر به بخش خصوصی در واگذاری صنایع و معادن به این بخش زمینه‌ای را فراهم سازیم تا سرمایه‌گذار با امنیت و آرامش خاطر در این دو حوزه حیاتی صنعت و معدن سرمایه‌گذاری کرده و بستر تولید بیشتر و کار از این رهگذر در استان ما فراهم شود.  

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: این کمیسیون باید تلاش وافری برای حمایت از چرخه تولید و مصرف‌کننده و در ادامه جلوگیری از واردات غیر اصولی کالا داشته باشد و روند افزایش صادرات را تسهیل کند.

وی به نظارت‌های مردم‌پسند نیز توسط این کمیسیون اشاره کرد و گفت: برای نمونه در ارتباط با شرکت‌های خودروسازی مردم همواره از استانداردها نارضایتی‌هایی داشته‌اند که لازم است این کمیسیون با عملکردی بهتر از گذشته به رفع این دغدغه‌ها بپردازد بی‌آنکه به صنعت خودروسازی با تصمیمات سلیقه‌ای و برخوردهای سیاسی ضربه وارد شود.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول