اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

باید به قهرمان‌پروری در ورزش خراسان‌شمالی توجه شود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی بر قهرمان‌پروری از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد.

باید به قهرمان‌پروری در ورزش خراسان‌شمالی توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت پیش از ظهر امروز در نشست با قهرمانان ناشنوای استان اظهار کرد: لازم است تا در کنار ورزش‌های عمومی به قهرمان‌پروری در استان که از استعدادهای بالایی برخوردار بوده، توجه شود.

وی افزود: افرادی در عرصه ورزش در سطح دنیا مقام‌های ارزشمندی را کسب کرده که شایسته است به جامعه و مردم معرفی شوند.

شفقت مهم‌ترین افتخاری که این ورزشکاران نصیب جمهوری اسلامی ایران می‌کنند را به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس نظام و طنین‌انداز شدن سرود جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این یک افتخار و ارزشی بوده که با کسب افتخارات ورزشی در میادین بین‌المللی از سوی ورزشکاران جمهوری اسلامی برای نظام رقم می‌خورد.

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه برای حمایت از ورزش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود، گفت: ورزش یکی از محورهای اصلی تربیت جوانان بوده و نقش آن در سلامتی و تندرستی جامعه اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه در کنار ورزش عمومی باید به ورزش‌های تخصصی نیز توجه شود، افزود: البته امکانات و زیرساخت‌های لازم در این زمینه از سوی دولت و وزارت ورزش و جوانان تأمین شود.

شفقت در عین حال کسب افتخارات بین‌المللی برای ورزشکارانی مثل قایقرانی و شنا که استانی مثل خراسان‌شمالی از داشتن دریا بی‌نصیب بوده و با وجود آن افتخارات زیادی کسب می‌کند، جای تجلیل دارد، گفت:‌ این نشان‌دهنده ظرفیت ورزشی استان و جوانان با استعداد در این عرصه است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی هم در این نشست با تاکید بر اینکه این استان باید به جایگاه واقعی خود در ورزش کشور دست یابد، گفت: به همین منظور برنامه‌ریزی‌های خوبی برای قهرمان‌پروری در استان در حال تدوین است.

علی روشن از نگاه بلند نماینده عالی دولت در استان به بخش ورزش قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا با فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم در ورزش، این استان نقش خود را در عرصه قهرمان‌پروری به شایستگی ایفا کند.

به گزارش فارس، در این آیین از قهرمانان استان علی دهقان جودوکار و امید سرداریان عضو تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی تقدیر شد.

دهقان در مسابقات آسیایی در رشته جودو مقام سوم را کسب و طی این مسابقات تیم ملی فوتبال ناشنوایان نایب قهرمان شد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول