اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخشش پینگ‌پنگ‌باز همدان

تیم ملی پینگ‌پنگ نایب قهرمان مسابقات اپن لهستان شد

خبرگزاری فارس: با درخشش پینگ‌پنگ‌باز استان همدان تیم ملی نوجوانان و جوانان قهرمان مسابقات اپن لهستان شد.

تیم ملی پینگ‌پنگ نایب قهرمان مسابقات اپن لهستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران با پیروزی برابر تیم اول جمهوری چک به فینال رقابت‌ها راه یافت.

جوانان غیور ایرانی در ادامه ارائه بازی‌های دیدنی خود، طی یک بازی حساس و نفس‌گیر یک بار دیگر توجه حاضران در رقابت‌های لهستان را به خود جلب کردند و توانستند در بازی نیمه نهایی حریف قدرتمند خود جمهوری چک را از پیش رو بردارند و راهی فینال رقابت‌ها شوند.

در این دیدار "پوریا عمرانی" دو پیروزی تیم ایران را رقم زد و "علیرضا ملارجبی" و "سجاد حسینی" برابر حریفان خود شکست خوردند.

اما در دیدار گیم پنجم "علیرضا ملارجبی" پینگ‌پنگ‌باز استان جلوه‌ای از غیرت جوانان ایران زمین را به نمایش گذاشت و با شکست حریف خود کار تیم چک را یک‌سره کرد تا تیم ایران تنها به فینال و مدال طلای رقابت‌های تیمی مسابقات اپن جوانان و نوجوانان لهستان بیندیشد.

تیم ملی کشورمان سه بر دو جمهوری چک را شکست داد.

در دیدار فینال، جوانان کشورمان که موفق به شکست تمام مدعیان خود در مسابقات تیمی شده بودند با نتیجه سه بر یک بازی را به آلمانی‌ها واگذار کردند تا عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

در این پیکارها در بخش پسران 167 بازیکن از 24 کشور و در بخش دختران نیز 130 ورزشکار از 21 کشور جهان حضور داشتند.

در رده نوجوانان "محمدحسین بشیری" و "آرمان حاجی" و در قسمت جوانان "پوریا عمرانی"، "علیرضا ملارجبی" و "سجاد حسینی" برای تیم ملی کشورمان به میدان رفتند.

در بخش دختران نیز "سولماز رحمن محمدپور"، "زهرا علوی" و "رضوان بهرامی" در رده جوانان ، "بهاره بابادی‌وند" و "فاطمه جمالی‌فر" در رده نوجوانان ترکیب تیم‌های کشورمان در این مسابقات را تشکیل دادند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول