اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در میاندوآب

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانی و انتخابی شطرنج آقایان استان در میاندوآب برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قهرمانی شطرنج در میاندوآب

مسعود جهان‌نورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:‌ مسابقات قهرمانی شطرنج و انتخابی استان در بخش آقایان از 12 تا 16 تیرماه سال جاری به میزبانی اداره تربیت‌بدنی و هیئت شطرنج شهرستان میاندوآب برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان، مسابقات قهرمانی رده‌های سنی زیر 18 سال آذربایجان‌غربی برای پسران و مسابقات بین‌المللی به میزبانی شهرستان بوکان از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری است.

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری مسابقات شطرنج آزاد جام رمضان، مسابقات جام چی‌چست، مسابقات آزاد برق‌آسا، مسابقات رده‌های سنی زیر 20 سال پسران استان، مسابقات به مناسبت ایام دهه فجر در استان برای بانوان و آقایان و مسابقات بزرگسالان دختران استان از برنامه‌های تقویم ورزشی سال جاری محسوب می‌شود.

جهان‌نورد ادامه داد: اعزام نفرات برتر پیشکسوت به مسابقات کشوری، اعزام نفرات برتر استان به جشنواره مقدماتی کشور، اعزام تیم منتخب استان به لیگ دسته یک کشور، اعزام نفرات برتر استان به مسابقات فجر، اردوی آمادگی رده‌های سنی استان جهت حضور در مسابقات کشوری برای بانوان و آقایان از دیگر برنامه‌های تقویم ورزشی سال 91 است.

وی با بیان اینکه در سطح استان 12 هیئت شطرنج فعالیت می‌کنند، افزود: امسال هیئت شطرنج شهرستان‌های شاهین‌دژ و سلماس نیز فعال و سامان‌دهی می‌شود.

جهان‌نورد در ادامه به قهرمانی سعید خلیلی در مسابقات شطرنج سریع آزاد استان در ارومیه اشاره کرد و گفت: در این مسابقات سعید خلیلی با کسب شش امتیاز، مقام اول را به خود اختصاص داد و الیاس گل محمدی نیز با کسب شش امتیاز نسبت به پوئن‌شکنی کمتر در مقام دوم قرار گرفت و نیز سعید نیک‌بین،‌ غلامرضا شمس و نیما ابراهیمی هر یک با کسب 5،5 امتیاز و داوود اصغروند با کسب 5 امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم تا ششم قرار گرفتند.

رئیس هیئت شطرنج استان گفت: بعد از اتمام بازی‌ها مسابقه رعد آسا یا بلیتس نیز برگزار شد که غلامرضا شمس مقام اول را به خود اختصاص داد و سعید خلیلی، داوود اصغروند، شهریار آذرآبادی و باقر ملاقربانی به ترتیب مقام‌های دوم تا پنجم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول