اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی خبر داد

راه‌اندازی 10 دبیرستان نمونه دولتی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از راه‌اندازی 10 دبیرستان نمونه دولتی جدید در این استان خبر داد.

راه‌اندازی 10 دبیرستان نمونه دولتی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، محمد اکبرزاده اظهار کرد: نظر به اصل عدالت تربیتی و با تاکید بر امر تهذیب، تحصیل و ورزش و به منظور فراهم‌کردن شرایط مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان استان با مساعدت وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 92-91 مجوز 10 دبیرستان نمونه دولتی جدید صادر شد.

وی افزود: کار ثبت نام داوطلبان برای ادامه تحصیل در این مراکز انجام گرفته و آزمون ورودی آن‌ها هم‌زمان با دبیرستان‌های نمونه دولتی و سمپاد در دوم تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اکبرزاده تصریح کرد: از تعداد 10 دبیرستان نمونه دولتی جدید اختصاص یافته به استان، به شهرستان‌های  بجنورد، شیروان، فاروج و منطقه راز و جرگلان هر کدام دو دبیرستان و به شهرستان گرمه و جاجرم هر کدام یک دبیرستان اختصاص یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با راه اندازی این مراکز زمینه‌های رشد و ارتقاء بیشتر فرزندان این استان فراهم شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی سال تحصیلی 92-91 را سالی با اهمیت و طلایی برای نظام تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: سند تحول بنیادین همانند نسخه‌ای است که توسط پزشک نوشته شده و حال باید این نسخه برای بهبود آموزش و پرورش اجرایی شود.

وی به نقش کلیدی مدیران در اجرایی‌شدن تحول در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدیران نیز باید به این باور مشترک برسند که نظام تعلیم و تربیت کنونی، نظامی مطلوب برای کشور اسلامی ایران نیست.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول