اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابتکار هنرمند 60 ساله سیرجانی

صحنه‌های جنگ در دبیرستان شاهد سیرجان طراحی شد

خبرگزاری فارس: با ابتکار هنرمند 60 ساله سیرجانی صحنه‌های جنگ در دبیرستان شاهد این شهر طراحی شد.

صحنه‌های جنگ در دبیرستان شاهد سیرجان طراحی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان،‌ غلامعباس امیر‌پور نقاش سیرجانی توانست طی 20 روز توسط اولیای دبیرستان انواع ماکت و سنگرهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را در این آموزشگاه طراحی کند و یادآور رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس شود.

وی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان گفت: با هماهنگی مدیر مدرسه توانستم در ذهن خود تخیلاتی در زمان دفاع مقدس داشتم، خلق کنم و تجسم برخی عملیات‌ها همراه با تمثال شهدا یا سنگر رزمندگان به دانش‌آموزان دبیرستان شاهد ادامه دهنده راه شهدا هستند، تقدیم کنم.

حمید سعیدی مدیر دبیرستان شاهد سیرجان نیز گفت: خلق این هنر ارزشمند دانش‌آموزان مشارکت خوبی داشتند و هر جا دانش‌آموزان سهیم در کار فرهنگی باشند، توجه بیشتری می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه جوانان دوران دفاع مقدس را ندیدند، این کار هنری می‌تواند فضای خالی ذهنی دانش‌آموزان در رابطه با جبهه و ارزش‌های به دست آمده و به ویژه رزمندگان پر کند و مانند این فضا ماندگار است، می‌تواند یادآور شهدا در دبیرستان شهدا باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول