اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

افتتاح دبیرستان نمونه تیزهوشان در راسک

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌ و بلوچستان گفت: دبیرستان نمونه تیزهوشان در سال تحصیلی آینده در شهر راسک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح دبیرستان نمونه تیزهوشان در راسک

به گزارش خبرگزاری فارس از سرباز، غلامرضا محمدقاسمی امروز در بازدید از کلاس‌های هوشمند مدرسه پروین اعتصامی سرباز اظهار داشت: نبود دبیرستان نمونه تیزهوشان در سرباز سبب شده تعداد زیادی از دانش‌آموزان در دبیرستان‌های نمونه شهرستان‌های همجوار مشغول به تحصیل شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید مرکز شبانه‌روزی در دهستان مرزی مورتان در فاصله 190 کیلومتری این شهرستان راه‌اندازی می‌شود که در این صورت دانش‌آموزان روستاهای مرزی هنگ اسلام آباد و علی‌آباد که به دلیل نبود مراکز آموزشی ترک تحصیل می کردند جذب این مرکز شده و زمینه تحصیل آنها فراهم می شود.

 

محمدقاسمی با بیان اینکه عدالت آموزشی حاصل انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی ثمره خون پاک هزاران شهید است، افزود: در سند تحول بنیادین معلم از شان و منزلت ویژه و والایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید قدردان زحمات نظام به ویژه وزیر آموزش و پرورش در ارتقای جایگاه آموزش و پرورش و بسط  عدالت آموزشی درکشور باشیم. 

محمد قاسمی گفت:در راستای عدالت آموزشی،مدارس تیزهوشان،نمونه و شاهد برای  نخستین بار در استان از سال تحصیلی آینده افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در جمع مدیران مجتمع های آموزشی و مدیران مدارس منطقه دشتیاری نیز گفت: مدیران مدارس باید دستاوردهای نظام، انقلاب و ولایت را در راستای عدالت آموزشی برای اولیاء و دانش آموزان تبیین کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول