اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز سفر رهبری به کردستان

دبیرستان شبانه‌روزی شهر صاحب به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: به مناسبت سومین سالروز سفر پر خیر و برکت رهبری به شهرستان سقز دبیرستان شبانه‌روزی شهید مطهری شهر صاحب از توابع این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

دبیرستان شبانه‌روزی شهر صاحب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، معاون فرماندار شهرستان سقز ظهر امروز در مراسم افتتاح این دبیرستان اظهار کرد: برای احداث این فضای آموزشی که در زمینی به مساحت 5 هزار و 535 متر مربع ساخته شده است بیش از 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

اسماعیل رستم‌پور افزود: فضای آموزشی در سه طبقه با یک‌هزار و 425 متر مربع، خوابگاه با یک‌هزار و 700 مترمربع و ساختمان سرایداری، نمازخانه، سالن مطالعه و نمایش فیلم، آشپزخانه و سلف سرویس، سیستم آبرسانی و مخابراتی است.

وی اضافه کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان سقز در مجموع بیشتر از 130 طرح بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر 540 میلیارد ریال برای اجرا به تصویب رسید که 80 درصد این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده و بقیه نیز تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهند رسید.

* بهره‌برداری از طرح گازرسانی مجتمع روستایی ایرانخواه

همچنین امروز به مناسبت سالروز سفر رهبری به کردستان طرح گازرسانی به مجتمع روستایی ایرانخواه از محل اعتبارات مصوب رهبری برای اولین بار در بخش زیویه شهرستان سقز آغاز شد.

معاون فرماندار شهرستان سقز تصریح کرد: در سفر تاریخی رهبر انقلاب اسلامی به شهرستان سقز گاز‌ رسانی به 48 روستا با 150 میلیارد ریال برای اجرا مصوب شد که تاکنون 36 روستا به اتمام رسیده و امسال نیز 12 روستای دیگر با صرف 36 میلیارد ریال گاز رسانی خواهند شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول