اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) بیشترین شهید دوران دفاع مقدس را در میان 14 دبیرستانی که در زمان جنگ فعال بوده، تقدیم کرده است.

دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدحسین امین جعفری ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) در 18 اسفند 57 برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: بیش از 40 هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی ادامه داد: دبیرستان امام صادق(ع) بیشترین شهید دوران دفاع مقدس را در میان 14 دبیرستانی که در زمان جنگ فعال بوده، تقدیم کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: امروز که جمهوری اسلامی مانند خورشید در جهان می‌درخشد و در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب کرده است، به برکت رهبری حکیمانه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و خون شهدا و هدایت مقام معظم رهبری است.

امین جعفری عنوان داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مشکلات و موانع بسیاری برای نظام ایجاد کردند اما وجود هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و امدادهای غیبی انقلاب را از خطر دشمنان مصون نگاه داشت.

به گفته وی، در جمعه گذشته مردم افتخار آفرین ایران اسلامی و استان قم حماسه‌ای دیگر را رقم زدند و به فرموده رهبری این حرکت سیلی محکمی بر دهان استکبار و یاوه‌گویان بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به حضور 64 درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم انقلابی ایران بیش از هفت درصد نسبت به انتخابات گذشته در انتخاب نماینده شهر خود مشارکت داشتند.

امین جعفری در ادامه به ویژگی‌های خاص امام راحل(ره)  در ابعاد مختلف شخصی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: ارتباط با خدا و اهل‌بیت(ع) و انس با قرآن سه عامل در موفقیت‌های ایشان بود.

وی اذعان داشت: دانش‌آموزان باید این سه ویژگی ایشان را الگوی عمل خویش قرار دهند و در سایه تعلیم و تعبد تلاش کنند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول