اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی اعلام کرد

طراحی آرم شهر ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش ارومیه، نوزدهیمن شهر ایرانی گفت: آرم و لگوی ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی طراحی می‌شود.

طراحی آرم شهر ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد شریف‌نژاد شامگاه شنبه در جلسه هم‌اندیشی ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: از اواخر سال 89 که بحث همایش ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی مطرح بود، ستادهای مورد نظر در این زمینه تشکیل شد و در این راستا از تمام توان ادارات در ارائه مسائل اجرایی استفاده شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا لوگو و آرم ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی تهیه شده است، تصریح کرد: در نظر داریم برای شهرداری ارومیه نیز آرمی با همین مضمون تهیه کنیم.

شریف‌نژاد از تهیه فیلم مستند در مورد همایش خبر داد و افزود: 60 تا 70 درصد این فیلم تولیدی است.

وی با بیان اینکه ساخت این فیلم مراحل نهایی خود را می‌گذراند، خاطرنشان کرد: این فیلم به دو زبان ساخته شده و در شبکه‌های بین‌المللی سیمای جمهوری اسلامی ایرانی نیز پخش می‌شود.

شریف‌نژاد با بیان اینکه این فیلم به صورت آزمایشی دو مرتبه از شبکه استانی پخش شده است، گفت: این اقدام در راستای نظردهی مردم و رفع ایرادات فیلم انجام گرفته است.

وی در ادامه از تهیه آلبوم موسیقی آذربایجان‌غربی خبر داد و اظهار داشت: این آلبوم موسیقی در قالب سی‌دی بوده و باز تولید شده است.

شریف‌نژاد با بیان اینکه این کار ماندگار خواهد بود، افزود: در این آلبوم 52 آوای عاشیقی آذربایجان‌غربی به ویژه ارومیه در قالب کاری ماندگار با صدای عاشیق‌های استان تهیه شده است.

وی تهیه آلبوم تصویری را از دیگر اقدامات برای این همایش دانست و تصریح کرد: 50 تا 60 درصد این آلبوم تولیدی بوده و شامل 210 عکس است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول