اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب:

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه در 28 تیر ماه سال‌جاری خبر داد.

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد قاسم‌نژاد پیش از ظهر در جلسه هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب با بیان اینکه منطقه "تیرجار خواجکلا زیراب" محل برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه است، گفت: دو دوره گذشته این مسابقات با استقبال قابل توجه مردم سوادکوه مواجه شده بود.

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب ادامه داد: سومین جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه با محوریت برگزاری کشتی لوچو همراه بود.

وی به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در این روز خبر داد و افزود: اجرای موسیقی سنتی، نمایش طنز و انجام بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

قاسم‌نژاد با اشاره به رایزنی‌های اولیه برای برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی سوادکوه متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه و سایر ادارات و نهادهای شهرستان در برگزاری این جشنواره با ما همکاری می‌کنند.

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب از قدمت برگزاری برنامه‌های بومی و محلی در شهرستان سوادکوه خبر داد و اذعان داشت: استفاده از توانمندی‌های فرهنگی شهرستان سوادکوه برای دستیابی به شادابی و پویایی و دعوت همگانی به ورزش از برنامه‌های هیئت ورزش‌های همگانی شهر زیراب است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول