اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

تلاش برای اشاعه فرهنگ جهاد توقف‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: تلاش برای اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت تلاشی همواره و توقف‌ناپذیر است.

تلاش برای اشاعه فرهنگ جهاد توقف‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی ظهر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گرمی اظهار داشت: شهدای ما با کاری که انجام دادند جاودانگی را برای ایران رقم زدند که حفظ این جاودانگی وظیفه همگی ماست.

وی با بیان اینکه زمینه برای پذیرش فرهنگ جهاد و شهادت به ویژه در جامعه اسلامی فراهم شده است، افزود: شهادت مقوله‌ای برخاسته از عمق فطرت انسان‌هاست.

این مسئول با یادآوری این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند "شهادت هنر مردان خداست" بیان داشت: شهدای ما راه عزت و جاودانگی و مردانگی را به نیکی طی کردند که رهروان صادق برای آنان بودن هنری بزرگ می‌خواهد.

فرماندار گرمی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: روستاهای دارای پنج شهید یا بالاتر در این شهرستان در اولویت اجرای طرح هادی قرار دارند.

صحرایی در ادامه بر لزوم انتقال آرمان‌های شهدا به نسل‌های جوان جامعه تاکید کرد.

در این جلسه محب‌الله فتاحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی نیز از آمادگی دبیرخانه این شورا برای دریافت راهکارها و پیشنهادهای خلاق در راستای ترویج فرهنگ ایثار در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی نیز در این جلسه از تدوین طرح ملی سپاس شهید در این بنیاد خبر داد.

یاسر شاهی اظهار داشت: این طرح به منظور تکریم خانواده‌های شهدا و بررسی و رفع مشکلات آنها به‌زودی در این شهرستان به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول