اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس علمی همایش ارومیه نوزدهمین شهر ایرانی خبر داد

برگزاری هفته فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی در برج آزادی تهران

خبرگزاری فارس: رئیس علمی همایش ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی گفت: هفته فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی در برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی در برج آزادی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ابراهیم فتح‌اللهی، شامگاه شنبه در جلسه هم‌اندیشی ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی که در سالن جلسات حوزه استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: هفته فرهنگ و هنر آذربایجان‌غربی با محوریت ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی هفته نخست شهریور ماه امسال در برج آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این همایش ارومیه به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی معرفی می‌شود، تصریح کرد: در این راستا ستاد مورد نظر تشکیل و مسئولان ستاد نیز تعیین شده‌اند.

فتح‌اللهی از تشکیل 10 گروه علمی در این زمینه خبر داد و افزود: در این زمینه 50 تا 60 موضوع بکر در 10 محور علمی طراحی شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای معرفی ظرفیت و توانمندی‌های ارومیه و تغییر چهره ارومیه در سال‌های بسیار دور تا به امروز کتاب، سی‌دی، نمایش و ... در دست چاپ و ساخت است، خاطرنشان کرد: در این زمینه از تمام ظرفیت‌های استان بهره گرفته‌ایم.

فتح‌اللهی با اشاره به تهیه فیلم نیم ساعته از تحولات ارومیه در گذر زمان، آلبوم تصاویر ارومیه، برگزاری نمایش و خرید سی‌دی معرفی موسیقی محلی استان اعلام کرد: تلاش شده در این همایش گردشگری، موسیقی، آداب و رسوم، فرهنگ و تاریخ ارومیه به تصویر کشیده شود و ارومیه را به عنوان نوزدهمین شهر ایرانی به جوانان معرفی کنیم.

رئیس علمی همایش ارومیه، نوزدهمین شهر ایرانی ادامه داد: در این راستا مقالات برتر انتخاب شده و این مقالات در قالب کتاب مقالات به چاپ می‌رسند که در این کتاب مقالاتی در حوزه‌های مختلف در ارتباط با ارومیه آورده شده‌ است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول