اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری کودکان باشت:

آموزش و پرورش باشت تعاملی با کانون پرورش فکری ندارد

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت گفت: آموزش و پرورش باشت تعاملی با کانون پرورش فکری ندارد و ارزش برای خدمات ما قائل نیست.

آموزش و پرورش باشت تعاملی با کانون پرورش فکری ندارد

 محبوبه ظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: کانون پرورش فکری در سال 84 شروع به کار کرده و در طول این مدت فعالیت‌های ادبی، فرهنگی ‌و هنری، علمی و اسلامی در این کانون انجام می‌گیرد.

وی افزود: فعالیت‌های علمی با توجه به کم بودن امکانات در این کانون کمتر اجرا می‌شود، از جمله بحث نجوم که هیچ‌گونه وسیله‌ای در این رابطه در این مرکز موجود نیست.

ظفری عنوان کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های کانون در طول سال در حال اجرا است، ولی در فصل تابستان چون تعداد مراجعه‌کننده بسیار بوده می‌توان از این فصل به عنوان بهار کانون یاد کرد.

این مسئول ابراز داشت: مشکل اصلی این کانون به خصوص در فصل تابستان برای تعلیم و تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان باشتی، نبود نیروی انسانی است که اکنون همه مسئولیت‌ها‌ی کانون را یک تنه و دست خالی و با همه مشکلات که سر راه ما قرار دارد با عشق و علاقه انجام می‌دهم.

ظفری در ادامه بیان کرد: این کمبود نیرو باعث نشده که دست از تلاش برداریم، با این وجود کانون پرورش فکری باشت افتخارات خوبی کسب کرده از جمله این افتخارات برگزیده شدن یک عضو کانون در مسابقات بین‌المللی نقاشی در سال گذشته است.

وی عنوان کرد: در بخش نمایش عروسکی با وجود اینکه مراکز پرورش فکری با سابقه‌ای در استان وجود دارد، با این حال در سه دوره برگزاری این مسابقات، کانون پرورش فکری باشت دو بار به مقام برتر استانی دست یافته است.

ظفری خاطرنشان کرد: مسئولین باید به فکر نهادینه کردن فعالیت‌های فرهنگی باشند که اگر بیشتر توجه کنند کانون می‌تواند در آینده مکمل خوبی برای ادارات به خصوص آموزش و پرورش باشد که اکنون این اداره هیچ ارزشی برای کارهای ما قائل نیست.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول