اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 تا 24 خرداد ماه سال جاری

نمایش "بازیگر و زنش" در زنجان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت: از 20 تا 24 خرداد ماه سال جاری، نمایش بازیگر و زنش در زنجان اجرا می‌شود.

نمایش "بازیگر و زنش" در زنجان اجرا می‌شود

اصغر شعبانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نمایش بازیگر و زنش نوشته علی نصیریان در زنجان به نمایش درمی‌آید.

وی با بیان اینکه این نمایش به کارگردانی محمود عرب‌خانی در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) به نمایش در می‌آید، افزود: این نمایش از 20 تا 24 خرداد ماه سال جاری اجرا می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از اجرای این نمایش با حضور دو هنرمند برجسته کشور شهپر میثاق‌فر و مظفر ترابی خبر داد و افزود:‌ این نمایش به مدت پنج روز از ساعت 18.30 به اجرا در می‌آید.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش می‌توانند هر روز در ساعت اعلام شده برای دریافت بلیط به انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان مراجعه کنند.

شعبانی ادامه داد: این نمایش زندگی مرد بازیگری است که پس از دوران بازنشستگی و عدم توجه به هنر وی، زندگی خود را تبدیل به صحنه بازی کرده و نقش آفرینی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهدای تندیس و لوح تقدیر اردیبهشت تئاتر ایران به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در بین استان‌های کشور این تندیس به استان زنجان اختصاص یافت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان یادآور شد: انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان در بین انجمن‌های هنرهای نمایشی کشور در بین شش انجمن برتر قرار گرفته و لوح تقدیر خود را دریافت کرده است.

وی از برگزاری ورک‌شاپ و کارگاه‌های آموزشی در سال جاری خبر داد و افزود: با هدف تقویت بنیه علمی هنرمندان نمایش استان زنجان، این کارگاه‌ها در سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول