اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری نمایش‌های 110 نمایش عاشورائیان فجرآفرین؛

اجرای عمومی نمایش "به دنبال خورشید" آغاز شد

خبرگزاری فارس: اجرای عمومی نمایش "به دنبال خورشید" از سری نمایش‌های 110 نمایش عاشورائیان فجر آفرین در تالار انتظار کرمانشاه آغاز شد.

اجرای عمومی نمایش "به دنبال خورشید" آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اجرای عمومی نمایش "به دنبال خورشید" از سری نمایش‌های 110 نمایش عاشورائیان فجرآفرین امروز در تالار انتظار کرمانشاه آغاز شد.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: 110 نمایش همزمان با ماه محرم تا دهه فجر با عنوان عاشورائیان فجر آفرین در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
مصیب چراغی افزود: اولین نمایش گروه نمایشی اساطیر با عنوان "به دنبال خورشید" از امروز اجرای عمومی خود را آغاز می‌کند و تا 29 آذرماه ادامه خواهد داشت. 
وی ادامه داد: 5 نمایش ویژه در قالب 110 اجرا توسط گروه اساطیر برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: آغاز اجرای عمومی نمایش "به دنبال خورشید" از سری نمایش‌های 110 نمایش عاشورائیان فجر آفرین از امروز به مدت 9 روز از ساعت 14 در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شده‌ است.
چراغی تصریح کرد: یکی از مشکلات تئاتر جذب مخاطب است و در این راستا در تلاش هستیم با تبلیغات مناسب و اجرای نمایش‌های فاخر هنری، مردم را با تئاتر بیشتر آشنا کنیم.
وی همچنین از رسانه‌ها خواست تا بیشتر به این موضوع بپردازند و نسبت به انعکاس اخبار مربوط به اجراهای عمومی بیشتر توجه نشان دهند.  
در ادامه سرپرست گروه نمایشی اساطیر نیز خلاصه‌ای از نمایش را اینگونه بیان کرد: داستان نمایش روایت زندگی هفت نفر از ملاقات‌کنندگان حضرت مهدی (عج) است که در پی دیواری دیگر سر به سرزمین شیدایی گذاشته‌اند و در هر شب زندگی یکی از یاران ایشان روایت می‌شود.
نمایش "به دنبال خورشید" نوشته و کار هومن روح تافی، پیش از این در جشنواره‌های طلیعه ظهور، مهدویت و هلال به اجرا در آمده و موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره‌ها شده و اکنون نیز در آغاز طرح عاشورائیان فجر آفرین از تاریخ 21 آذر‌ماه لغایت 29 آذر در سالن سینما مجموعه فرهنگی هنری انتظار از ساعت 16 به اجرا در خواهد آمد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول