اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قیروکارزین روی صحنه رفت

اجرای نمایش یکی بود یکی نبود ویژه کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: نمایش یکی بود یکی نبود توسط گروه نمایش ققنوس به کارگردانی مجتبی حسینی قیری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نمایش شهر قیر به روی صحنه رفت.

اجرای نمایش یکی بود یکی نبود ویژه کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز در پایان یک هفته اجرای نمایش یکی بود یکی نبود ویژه کودکان و نوجوان به کارگردانی مجتبی حسینی قیری در سالن شورای اسلامی شهر قیر مراسم اختتامیه این نمایش با تقدیر از عوامل آن پس از آخرین اجرا برگزار شد.

مجتبی حسینی قیری نویسنده و کارگردان این نمایش در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار داشت: نمایش یکی بود یکی نبود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و انجمن نمایش شهر قیر به مدت یک هفته به روی صحنه رفت که به دلیل استقبال بی‌نظیر علاقه‌مندان، این نمایش با اجرای چهار سانس در طول روز نیز مواجه بود.

کارگردان جوان نمایش یکی بود یکی نبود که کار طراحی صحنه نمایش را نیز خود انجام داده‌اند با اشاره به موضوع این نمایش بیان کرد: این نمایش به طور کلی صحنه وحدت و وفاق بین حیوانات جنگل را برای رسیدن به راهی برای حل مشکلات پیش آمده نشان می‌دهد و در آن از تکنیک‌های سایه‌بازی و عروسک‌گردانی نیز استفاده می‌شود.

حسینی قیری اضافه کرد: از نکات قابل توجه این نمایش حضور 14 بازیگر دختر زیر 10 سال در جمع 18 بازیگر این نمایش بود که با مهارت و اجرای یک بازی قوی و هنرمندانه به ایفای نقش پرداختند.

وی در پایان از نمایش این کار در دیگر شهرهای قیروکارزین در هفته‌های آینده خبر داد و تصریح کرد: با توجه به استعدادهای هنر نمایش در قیروکارزین مسؤلان از این هنر موثر و مفید در این شهرستان حمایت بیشتری کنند تا شاهد رشد هنر نمایش و شکوفا شدن استعدادهای هنری در قیروکارزین باشیم.

به گزارش فارس، این نمایش در قیروکارزین با هنرمندی بهنام مرادی، مجتبی روستا، فرزاد لطفی، پریسا غفوری، فرانک ترابی نژاد، غزاله افتخاری، فاطمه غلامی فرد، مهسا فضلی‌پور، فاطمه صفری، زهرا محمدی، مهسا رستگاری، فاطمه فرج زاده، مریم حیدری، شبنم اسماعیلی، مریم نادریان، مریم قاسمی، سارا صفری و بیتا احمدی به روی صحنه رفت.

موسیقی این نمایش نیز کاری از غلامرضا قنبری، مجتبی هادیپور،امین موذنی و مهشید زادانی فر است که عواملی مانند محمد روستا سکه روانی، مجتبی سرانجام، روح‌الله اسماعیلی، یاسر بحرانی و مهدی رضایی نیز مجتبی حسینی قیری کارگردان جوان این نمایش را در دومین کارش همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول