اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی:

147 اجرای نمایش تئاتر در خراسان‌جنوبی/ تئاتر مظلوم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز تئاتر مظلوم است، گفت: سال گذشته 147 اجرای نمایش در استان به روی صحنه رفته است.

147 اجرای نمایش تئاتر در خراسان‌جنوبی/ تئاتر مظلوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مطهری‌فر پیش از ظهر امروز در همایش اردیبهشت تئاتر خراسان‌جنوبی اردیبشهت‌ماه که مصادف با روز جهانی تئاتر است را بهانه‌ای برای تجلیل از فعالان این عرصه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید تئاتر ایران به سوی حرفه‌ای شدن پیش رود، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی به سوی ارتقای سطح فرهنگ تئاتر کشور گام برداریم چرا که کشور ما در این هنر دارای پیشینه بسیار طولانی و درخشانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: ‌پیشکسوتان در موفقیت‌های امروز تئاتر ایران سهم زیادی دارند که باید از این خدمات تقدیر کنیم و با استفاده از تجربیات این افراد به سوی آینده‌ای درخشان حرکت کنیم.

* جای پخش تئاترها در صدا و سیما خالی است

مطهری‌فر افزود: امروز تئاتر مظلوم است و همه باید برای ارتقای این هنر تلاش کنیم به عنوان مثال امروز جای پخش تئاترها در صدا و سیما خالی است.

وی ادامه داد: سال گذشته سال موفقیت‌آمیزی برای تئاتر استان ما بوده است به ویژه برای نمایش "اتوبوس" که موفق شد مقام اول جشنواره منطقه‌ای یزد و جشنواره کودک و نوجوان همدان را کسب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی دفتر یونیما در سال گذشته در خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: خراسان‌جنوبی به عنوان سومین استان کشور این دفتر را راه‌اندازی کرده است.

مطهری‌فر ادامه داد: در سال گذشته در بیرجند، فردوس، قاین و سربیشه بیشترین نمایش‌ها اجرا شد که امید است در سایر شهرستان‌ها نیز شاهد اجرای نمایش باشیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول