اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران:

اجرای مسابقه پیامکی به بهارستان در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان مازندران از برگزاری مسابقه پیامکی به بهارستان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

اجرای مسابقه پیامکی به بهارستان در نمایشگاه کتاب
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس مهدوی عصر امروز در حاشیه نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: مسابقه پیامکی به بهارستان از ویژه برنامه‌های هشتمین نمایشگاه کتاب مازندران است.

وی با بیان اینکه مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب می‌توانند یک جمله در قالب پیامک به مجلس و نمایندگان ارسال کنند، اضافه کرد: این جمله‌ها می‌توانند در قالب انتظار، انتقاد، دل‌گویه، دیدگاه، نظر و پیشنهاد باشد.

مهدوی با اشاره به اینکه به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می‌شود، ادامه داد: جمله‌های برگزیده در قالب یک کتاب منتشر شده و در اختیار نمایندگان  قرار خواهیم داد ضمن اینکه تمامی جمله‌های ارسال شده به مسابقه هم به اطلاع نمایندگان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه انتخابات فرصتی بزرگ برای تجدید‌پیمان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن به انتخابات ما چشم دوخته و می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند.

مهدوی با اشاره به اینکه مردم با حضور حداکثری در انتخابات 12 اسفند نقشه دشمنان را نقش بر‌آب خواهند کرد، یادآور شد: امیدواریم نمایندگان مجلس هم از انتقادها و پیشنهاداتی که از سوی مردم ‌در قالب جمله به مسابقه ارسال می‌شود نهایت بهره را برده و به کار ببندند.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند پیامک‌های خود را به سامانه پیام کوتاه 10000151999999 ارسال کرده و در مسابقه پیامکی به بهارستان ارسال کنند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول