اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با همکاری اداره کل ارشاد فارس صورت گرفت؛

اجرای نمایش «فینالی ناجوانمردانه» در شیراز

خبرگزاری فارس: گروه تئاتر بامداد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی فارس، تئاتر «فینالی ناجوانمردانه» را از 27 آبان تا هفتم آذرماه 90 بر روی صحنه برده است.

اجرای نمایش «فینالی ناجوانمردانه» در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، این نمایش به کارگردانی مریم ذوالفقاری ساعت 30: 18 در خانه فرهنگ شماره 4 سالن استاد هودی، واقع در بوستان آزادی شیراز برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایش؛ داستان کودکی است که پدر او نویسنده جنگ بوده و تنها با داستان‌هایش با کودک خود ارتباط گرفته و مادر خسته از دشواری‌های زندگی؛ تنها در پی انجام وظیفه مادری که برایش تعیین شده است.
مادر و پدر در یک روز پرکار خود مشغول بازی با کودک می‌شوند و با هدف رسیدن به کارهایشان کودک را در بازی خود حبس می‌کنند و کودک برای نجات خود به سراغ همبازی خیالی می‌رود.
مریم ذوالفقاری؛ دارای لیسانس کارگردانی نمایش است و کارهایی را از قبیل قصه گرگ گرسنه (کودک) کارگردانی، خاله سوسکه عروسک گردانی، و بنگاه تئاترال را دستیار کارگردان بوده و دوسالی را به عنوان مربی تئاتر کودک؛ فعالیت داشته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول