اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کانون تخصصی انصارالحجه بندرعباس صورت می‌گیرد؛

اجرای نمایش ستاره 3 ساله شام در بندرعباس

خبرگزاری فارس: کانون تخصصی فرهنگی هنری انصار الحجه (عج) شمیل بندرعباس که در حوزه هنرهای تجسمی فعال است، نمایش "ستاره سه ساله شام"، را به مناسبت محرم به روی صحنه می‌برد.

اجرای نمایش ستاره 3 ساله شام در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس داود تنی‌پور مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) دهستان شمیل این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه محرم در این کانون اظهار داشت: برپایی نشست‌های آسیب‌شناسی عزاداری‌های محرم با حضور کارشناس دینی، راه‌اندازی نمایشگاه عکس و پوستر محرم ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 10 روز در محل کانون، سخنرانی و مراسم عزاداری سنتی از جمله برنامه‌ها در این ایام است.
وی ادامه داد: به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، نمایش "ستاره سه ساله شام" کاری از واحد هنری این کانون نیز به روی صحنه می‌رود.
این مسئول افزود: در این نمایش، حوادث پس از واقعه عاشورا، به اسارت رفتن اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، مصائب و سختی‌های اسارت خاندان نبوت و امامت، وقایع کوفه، بردن اسرا به شام و نحوه شهادت حضرت رقیه (س) به تصویر کشیده می‌شود.
تنی‌پور اظهار داشت: این نمایش به نویسندگی و کاردانی داود تنی‌پور از دو ماه پیش کلید خورده و گروه 30 نفره اعضای واحد هنری کانون انصارالحجه (عج) در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
وی افزود: نمایش "ستاره سه ساله شام"، 18 آذر مصادف با 13 محرم‌الحرام در دبستان رازی دهستان شمیل بندرعباس به اجرای عموم در خواهد آمد.
کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (ع) یکی از کانون‌های فعال شهرستان بندرعباس و در مسجدی به همین نام در دهستان شمیل با مجوز رسمی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان به عنوان کانون تخصصی هنرهای تجسمی فعال است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول