اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس نهم:

محرومیت زیبنده کجور با سابقه کهن نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس و کجور و کلاردشت در مجلس نهم گفت: محرومیت زیبنده کجور با سابقه کهن و تاریخی نیست.

محرومیت زیبنده کجور با سابقه کهن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کجور، قاسم احمدی ظهر امروز در بازدید از مناطق محروم کجور و افتتاح یک طرح ورزشی در این بخش اظهار داشت: داشتن یک سالن ورزشی مناسب حق مردم کجور است هر چند مردم کجور آنقدر بزرگ هستند که با وجود کمبود امکانات ورزشی همواره به ورزش اهمیت داده و به آن می‌پردازند.

این مسئول گفت: اکنون کف پوش سالن ورزشی کجور با اعتبار 20 میلیون تومان بازسازی و مرمت شد و فضای ورزشی مطلوب‌تری در اختیار اهالی این منطقه قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به محرومیت کجور بیان داشت: محرومیت زیبنده سرزمین کجور با سابقه کهن و تاریخی نیست و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد تا غبار محرومیت برای همیشه از چهره کجور زدوده شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم خاطرنشان کرد: کجور باید به شهر تبدیل شود و امروز مهم‌ترین برنامه برای کجور شهر شدن است.

احمدی یادآور شد: باید برگردیم به تاریخ کجور که از قدیم به صورت شهر بود، اما امروز روستایی بیش نیست.

این مسئول تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای شهر شدن کجور انجام شد و این کار در حال پیگیری است و در این راه با نخبگان منطقه نیز نشستی را برگزار می‌کنیم تا از نقطه نظرات آنها نیز بهره‌مند شویم و به‌زودی این رخداد مبارک برای کجور عملی شود.

وی همچنین درباره گازرسانی به بخش کجور ابراز داشت: با مدیرعامل گاز مازندران درباره  گازرسانی به کجور صحبت‌های لازم انجام گرفت و نیت ما بر این است که گاز از منطقه "پی‌کلا" به کجور بیاید تا از این رهگذر جاده کجور نیز عملیاتی و به بهره‌برداری برسد.

* نمایندگی اداره ورزش و جوانان کجور افتتاح می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر نیز در این مراسم گفت: منطقه کجور سرشار از استعدادهای ورزشی است که جا دارد نسبت به شکوفایی این توانمندی‌ها در کجور توجه خاصی شود.

کریم پرکاس متذکر شد: ورزش نقش سازنده و پیشگیرانه‌ای در برابر معضلات و مشکلات در جامعه دارد و بنابراین باید فضاهای ورزشی برای استفاده همگان مهیا شود.

وی اذعان داشت: لوازم ورزشی مورد نیاز در اختیار بخشدار کجور قرار گرفته است تا برابر با استعدادهای هر نقطه از کجور در اختیار اهالی آن قرار گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر در پایان گفت: به‌زودی نمایندگی اداره ورزش و جوانان کجور به مرکزیت شهر پول استقرار می‌یابد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول