اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی خبر داد

دستگیری 4 آدم‌ربا در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: 4 آدم‌ربا که پسر بچه ارومیه‌ای را ربوده بودند دستگیر شدند.

دستگیری 4 آدم‌ربا در ارومیه

رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با اعلام ربوده شدن پسر بچه‌ 9 ساله در ارومیه این موضوع توسط پلیس آگاهی استان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کودک توسط دو نفر مرد در ارومیه ربوده شده بود که با اعلام شکایت پدر آن پسر بچه عملیات ویژه‌ای از طریق پلیس آگاهی استان انجام گرفت، تصریح کرد: در تحقیقات جامع و گسترده‌ای که از شاکی و شهود عینی واقعه صورت گرفت کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با استفاده از امکانات و تجهیزات فنی اداره اطلاعات جنایی آگاهی پس از چند شبانه‌روز محل اختفای هر دو متهم و دو نفر زن که با آنها ارتباط داشتند را شناسایی و نامبردگان را تحت تعقیب و مراقبت قرار دهند.

النقی‌پور با اشاره به اینکه عوامل آگاهی مخفیگاه هر چهار متهم را تحت بازرسی قرار دادند، خاطرنشان کرد: مأموران در این اقدام سریع موفق شدند پسر بچه ربوده شده را صحیح و سالم از دست افراد شرور نجات داده و به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

وی اعلام کرد: متهمان علت و انگیزه این عمل مجرمانه خود را اختلاف شخصی با اقوام شاکی اعلام کردند که نهایتاً مجرمان پس از اعتراف به جرم، تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول