اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ترابری بشرویه خبر داد

اختصاص 149 میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری بشرویه از اختصاص 149 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز را‌ه‌های شهرستان بشرویه در سال گذشته خبر داد.

اختصاص 149 میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز راه‌های بشرویه

مهدی مشهوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: دولت خدمتگزار در راستای بهسازی راه‌ها و جاده‌ها در کشور و به ویژه رفع نقاط حادثه‌خیز اعتباراتی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به مسیر بشرویه بر سر راه زائران و مسافران مرقد امام رضا (ع) و به منظور جلوگیری از سوانح و تصادفات رانندگی در مسیرهای پرتردد، در سال گذشته 149 میلیارد ریال اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز به شهرستان بشرویه اختصاص داده شده است.

مشهوری در زمینه بهسازی راه‌ها اجرای یک‌هزار و چهار پروژه با اعتبار 5 هزار و 196 میلیارد ریال را در سال گذشته عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها شامل راه‌های بین شهری، روستایی، پل‌سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: احداث راه اصلی به طول 727 کیلومتر، شن‌ریزی راه شوسه به طول 28 هزار و 277 مترمربع، تسطیح موج‌تراشی راه‌های خاکی به طول یک‌هزار و 423 کیلومتر، احداث پارکینگ در جاده‌ها به طول 10 هزار و 694 متر مربع، اصلاح شیب شیروانی به طول 55 کیلومتر، هفت کیلومتر شانه‌سازی راه‌های روستایی و احداث سوله راهداری با اعتبار 500 میلیون ریال از جمله پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته بوده است.

رئیس اداره راه بشرویه اذعان کرد: در مجموع در بحث جاده‌ای در سال گذشته، یک‌هزار و 626 پروژه با اعتبار 22 هزار و 572 میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی شاخص‌ترین پروژه اجرا شده در سال 90 را بهره‌برداری از کنارگذر ارسک به طول پنج کیلومتر با اعتبار 9 میلیارد ریال و راه روستایی جوزردان به طول 6 کیلومتر با اعتبار 4 میلیارد ریال عنوان کرد.

مشهوری افزود: تعریض پل سه‌راهی ارسک با اعتبار 250 میلیون ریال و تقاطع رقه با اعتبار یک‌میلیارد و 140 میلیون ریال از پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان است.

وی به مشکلات کمبود نیروی انسانی، کمبود اعتبارات، فرسوده بودن ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در اداره راه و ترابری شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: محور بشرویه طبس و بشرویه بجستان نیاز به اختصاص اعتبار دارد که با پیگیری مسئولان این پروژه‌ها نیز احداث خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول