اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

جهان سرمایه‌داری غرب در حال فروپاشی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: جهان سرمایه‌داری غرب در حال فروپاشی است و ملت‌های منطقه با وجود اشغال عراق و افغانستان، به ایران گرایش پیدا کرده‌اند.

جهان سرمایه‌داری غرب در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام محمد شیدایی امروز در نماز جمعه این شهرستان به تحولات اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اوضاع سیاسی، اقتصادی و نظامی ایران هر روز در حال پیشرفت و شکوفایی بوده و این قدرت به برکت وجود ولایت فقیه و حمایت‌های مردمی در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: جهان سرمایه‌داری غرب در حال فروپاشی است و ملت‌های منطقه با وجود اشغال عراق و افغانستان، به ایران گرایش پیدا کرده‌اند و این نشان از رشد سیاسی و اقتصادی کشور و حمایت ایران از مردم مظلوم منطقه دارد.

خطیب جمعه سیاهکل با بیان اینکه امروز نظام سرمایه‌داری غرب با علامت سئوالی بزرگ از طرف مردم خود مواجه شده است، افزود: آشوب‌ها و اعتراض‌های خیابانی در غرب همزمان با وخامت اوضاع سیاسی و اقتصادی در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی که در جهان اسلام و کل بشریت آغاز شده در کشورهای غیر اسلامی و غربی نیز تاثیر گذاشته است.

به گفته امام جمعه سیاهکل، این حرکت بزرگ به برکت اسلام در حال شکل‌گیری است و موجب شده که امروز مسلمان بودن جزو افتخارات مردم منطقه محسوب شود.

ا‌نتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول