اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

غضب خدا در بحران اقتصادی غرب نمایان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: قهر و غضب خدا در بحران اقتصادی کشورهای غربی نمایان است.

غضب خدا در بحران اقتصادی غرب نمایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اجلاس اضطراری هفت کشور صنعتی در کانادا و در مرحله سقوط قرارگرفتن یونان و اسپانیا اظهار داشت: حاکمان خیره‌سر کشورهای غربی و اروپایی نمی‌فهمند که بحران‌های اقتصادی و مبارزات مردم علیه آنان قهر و غضب الهی است که بر اثر طغیان و ستمگری دامن‌گیر آنان شده است و تنها راه‌حل دست برداشتن از ظلم و بی‌عدالتی و بازگشت به آموزه‌های دینی است.

خطیب جمعه با اشاره به جنایات و شرارت‌های آمریکا و بعضی از کشورهای غربی و اروپایی با همکاری حاکمان عربستان سعودی، ترکیه و قطر در دو کشور سوریه و عراق به منظور مقابله با بیداری اسلامی و اتحاد مسلمانان و به شکست کشاندن مقاومت اسلامی در منطقه به نفع رژیم غاصب در حال احتضار اسرائیل، گفت: نباید مسلمانان اجازه بدهند آمریکا و غرب بیشتر از این به قتل و غارت مسلمانان ادامه بدهند.

شکوری با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند در قرآن دستور می‌دهد در برابر مشکلات صبور باشید و در مقابل دشمنان پایداری کرده و از مرزهای خود حراست کنید و از مخالفت فرمان خدا بپرهیزید، لذا نتیجه می‌گیریم صبر در برابر مشکلات و ناملایمات روزمره زندگی و پایداری در مقابل تهدیدات و فشارهای دشمنان اسلام و مسلمانان و حراست از سرحدات و مرزهای جامعه اسلامی از مصادیق رعایت تقوا هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح تذکر لسانی در خوی و یادآوری اینکه مسئولیت امر به معروف و نهی از منکر به عهده آحاد جامعه است، گفت: امام صادق(ع) می‌فرماید اگر کسی منکر را ببیند و بتواند اعتراض کند ولی نکند در واقع دوست داشته خدا نافرمانی شود و هر که دوست داشته باشد خدا نافرمانی شود به دشمنی با خدا برخاسته است.

وی بازدید مسئولان مربوطه از اماکن عمومی و مغازه‌ها، برگزاری جلسات احکام شرعی به صورت هفتگی برای اصناف، جلوگیری از تبلیغ اجناس خارجی در بازار و تعطیل‌کردن مغازه‌ها موقع نماز جماعت را از جمله مصوبات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خوی برشمرد که در حال اجرا است.

شکوری ادامه داد: غیرت اسلامی اجازه نمی‌دهد مسلمانان هر روز نظاره‌گر کشته‌شدن برادران دینی خود در سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان توسط استکبار و عوامل آن باشند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول