اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

همایش‌ها با پیام شهدا برگزار شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید گفت‌و‌گوها، همایش‌ها و سمینارها به پیام شهدا مزین شده و با محور وصیت‌نامه شهدا برگزار شود.

همایش‌ها با پیام شهدا برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی در جشن پدران آسمانی زنجان، اظهار کرد: ارتباط معنوی ملت ایران با وصیت‌نامه، آثار و فرزندان شهدا همچنان ادامه داشته و بر ادامه راه شهدا تاکید می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان جان دادند، اما جانانه ندادند، افزود: این ویژگی انقلاب اسلامی ایران است که چنین فرزندانی برای نظام تربیت کرده و موجب شده است تا امت اسلامی با استقامت و ایستادگی خود در برابر مشکلات، موجب پایداری نظام جمهوری اسلامی شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: امت‌های گذشته با معصومین(ع) جفا کردند، اما امت اسلامی ایران در 33 سال گذشته همواره پشتیبان ولایت بوده و لحظه‌ای از این راه عقب‌نشینی نکردند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پیام سید الشهدا(ع) کار زینبی انجام دادند، افزود: در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیز این امت با کار زینبی راه شهدا را ادامه می‌دهند. ضروری است بر ادامه راه شهدا تاکید داشته و در این زمینه گام برداشت.

احمدی با بیان اینکه هر خانه شهید یک مزار و محل توسل است، افزود: هر فرزند شهید، ایثارگر، جانباز و رزمنده‌ تابلوی اسلام محسوب می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با خدا معامله کرده و ثمره خون شهدا در حال حاضر به بار نشسته، به گونه‌ای که ایران اسلامی با اقتدار و با تاسی از پیام شهدا به راه خود ادامه می‌دهد.

وی نیاز ضروری جامعه امروز را توجه به پیام شهدا و مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: باید از وصیت‌نامه‌های شهدا که در اختیار نظام گذاشته شده است به خوبی استفاده شود.

احمدی با بیان اینکه امروز دشمن تسلیم عزم و اراده ملت ایران شده است، یادآور شد: در مذاکره بغداد گروه 5+1 منتظر تمام‌شدن نماز جلیلی و حضور وی در مذاکرات می‌شوند.

وی با اشاره به سخنرانی جلیلی در مذاکرات بغداد یادآور شد: آمریکای دیروز، امروز خط قرمز خود را زیر پا گذاشته و با ایران پای میز مذاکره می‌نشیند.

احمدی موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را مدیون ایثارگری‌های رزمندگان اسلام دانست و افزود: انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده و موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند مصداق‌گویی و تحلیل‌های درست است، افزود: فرزندان و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باید این تحلیل‌های درست را به جامعه ارائه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت توجه به وصیت‌نامه شهدا تاکید کرد و افزود: باید با بصیرت‌افزایی و در خط بودن ولایت، گام‌های بلندی برای کسب موفقیت‌های بیشتر برداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهدا پیمان خود با خدا را با خون بسته‌اند، افزود: جانفشانی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس موجب شد تا امروز جامعه اسلامی به برکت خون شهدا در امنیت کامل باشد.

احمدی با اشاره به شهادت 220 هزار نفر از سربازان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: پدران آسمانی در خاطرات همه افراد جامعه باقی مانده و هیچ‌گاه از ذهن جامعه پاک نمی‌شوند.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: در مقابل ایثارگری‌های شهدا باید گام‌های بلندتری برای تجلیل از مقام شامخ شهدا برداشت.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول