اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری قائمشهر خبر داد:

اعزام مبلغان پیام شهدا به مدارس قائمشهر

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری قائمشهر از اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای ابلاغ پیام شهدا به مدارس شهرستان قائمشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد.

اعزام مبلغان پیام شهدا به مدارس قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، نوابه متولی مسئول امور بانوان فرمانداری قائمشهر بعدازظهر امروز در جلسه تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس ویژه بانوان این شهرستان اظهار داشت: بعد از 31 سال از آغاز جنگ تحمیلی هنوز در کوچه پس کوچه‌های شهرمان پیکرهای عزیزانمان تشییع می‌شود.
وی با بیان اینکه جنگ هنوز به پایان نرسیده است، تصریح کرد: هنوز جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی در شهرمان به شهادت می‌رسند و این نشانگر این است که نباید به فکرمان خطور کند که این پایان جنگ است.
مسئول امور بانوان فرمانداری قائمشهر با بیان اینکه هفته دفاع مقدس مروری بر رشادت‌هاست، تاکید کرد: هفته دفاع مقدس تنها یادآوری خاطرات نیست بلکه یادآور زنده بودن دوران دفاع مقدس در عصر کنونی است و اینکه تا زمانی که پیکر شهید هست دفاع ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به حضور مستمر بانوان در دوران دفاع مقدس افزود: مادران و همسران شهدا پاسداران و برترین پیام‌آوران خون شهدا هستند که باید به عنوان الگو در همایش بزرگ هفته دفاع مقدس معرفی شوند.
متولی افزود: در هفته دفاع مقدس، خانواده‌های شاهد، ایثارگر و آزاده به مدارس شهرستان قائمشهر اعزام می‌شوند تا پیام شهدا و دردهای جانبازان و ایثارگران را به گوش جوانان برسانند.
این مسئول از برگزاری همایش و راهپیمایی بانوان در هفته دفاع مقدس خبر داد و تاکید کرد: طرح عفاف و حجاب در قالب پیام شهدا در بنرها و آذین بندی‌های شهر اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول