اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرتاج الدینی:

پیام شهدا ‌و فرهنگ شهادت ولایتمداری است

خبرگزاری فارس: معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه پیام شهدا و فرهنگ شهادت ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت است، گفت: جامعه‌ای که با فرهنگ شهادت عجین است، تهاجم فرهنگی بر آن کارساز نیست.

پیام شهدا ‌و فرهنگ شهادت ولایتمداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمدرضا میرتاج‌الدینی ‌در دومین یادواره شهدای کارمند استان مرکزی که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت در سالن پیامبر اعظم برگزار شد، اظهار داشت: از شاخصه‌های مهم در پیام شهدا تبعیت از ولایت، نیکوکاری، رعایت تقوا، شناخت دشمن و نترسیدن و امید به پیروزی است.
وی به جایگاه والای شهید و شهادت در دین اسلام اشاره کرد و افزود: جوانان ما در سایه فرهنگ ایثار و شهادت تربیت و پرروش یافته‌اند و با این خصوصیات هرگز تسلیم زورگویان و نظام سلطه که جهان را فقط برای خود میخواهند، نمیشوند و در برابر آنها تا پای جان ایستادگی میکنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهادت راه میان بر رسیدن به کمال و سعادت اخروی است، تصریح کرد: فرهنگ شهادت جامعه را زنده نگاه میدارد و کشور را به سمت اقتدار، عزتمندی، سربلندی و افتخار میبرد.
میرتاج‌الدینی گفت: برگزاری یادواره شهدا سبب زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان میشود که باید بیشتر به آن توجه کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به الهام‌بخش بودن انقلاب ایران در جهان اظهار داشت: بیداری اسلامی امروز در منطقه و جهان نشات گرفته از انقلاب ایران اسلامی است که توانسته مشعل معنوی، عزت، استقلال و عزتمندی را در جهان روشن کند که روز به روز شعله‌های این مشعل درخشان‌تر میشود.
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه ایران اسلامی در زمینه ایستادگی و مقاومت و به زانو درآوردن استکبار جهانی به عنوان الگو در جهان مطرح است، ادامه داد: : برای نخستین بار راهپیمایی روز قدس به خواست مردم  مصر برگزار میشود و ملت این کشور خواهان بیرون راندن سفیر اسرائیل غاصب از کشورشان هستند. 
وی تاکید کرد: مردم لیبی نباید اجازه دهند پس از سقوط دیکتاتور، آمریکا و استکبار جهانی در این کشور خیمه بزنند و برای رسیدن به هدف نهایی و رهایی کامل باید بیشتر تلاش کنند.
وی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی با پیروی از شهیدان و در دفاع از نه تنها فلسطین بلکه مستضعفین جهان در راهپیمایی روز قدس به دنیا ثابت میکند که همچنان در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل و رهبری مصمم است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این یادواره با اشاره به اینکه اقتدار، عظمت، عزت و سربلندی ایران اسلامی به برکت همین خون شهدا است، گفت: رسالت و مسئولیت انتقال آرمان‌ها و فرهنگ شهدا به جامعه و آشنایی نسل جوان بسیار سنگین است و ما باید این رسالت را به خوبی ادا کنیم تا راه شهادت و شهدا را زنده نگاه داریم.
سردار  غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: تبعیت کامل از ولایت و رهبری میتواند ما را در انجام رسالت و دفاع از اسلام و کیان اسلامی و پاسداشت خون مطهر شهدا به سرانجام مقصود برساند.
دومین یادواره 48 شهید کارمند استان مرکزی با همکاری امور ایثارگران و پایگاه مقاومت بسیج استانداری، بنیاد شهید و بسیج ادارات کل استان برگزار شد و شرکت کنندگان در حاشیه برگزاری این یادواره، با امضای طوماری خواستار دیدار مردم استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول