اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب 2 کاروان

دانشجویان پیام نور اردبیل عازم مشهدالشهدای ایران شدند

خبرگزاری فارس: در آستانه سال نو و در یک سفر معنوی دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل در قالب دو کاروان عازم مشهدالشهدای ایران شدند.

دانشجویان پیام نور اردبیل عازم مشهدالشهدای ایران شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل صبح امروز جمعه در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار داشت: این کاروان ویژه تعطیلات نوروزی است که در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.

ولی‌الله خوش‌طینت خاطرنشان کرد: در این سفر معنوی دانشجویان از مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، دوکوهه، دهلاویه، فکه و ... بازدید کرده و با ایثار و از جان گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا می‌شوند.

وی گفت: امسال دانشجویان دانشگاه پیام نور در قالب دو کاروان با هشت اتوبوس به این مناطق عزیمت کرده و از مناطق عملیاتی پرافتخار دوران دفاع مقدس و عظمت شهدا و ایثارگران آشنایی پیدا می‌کنند.

این مسئول تعداد دانشجویان اعزامی را 350 نفر اعلام کرد و افزود: این دانشجویان روز 24 اسفندماه به اردبیل بازمی‌گردند و کاروانی دیگر نیز اواخر اسفند به این مناطق اعزام خواهند شد.

خوش‌طینت به ویژگی‌های ممتاز این سفر معنوی اشاره کرد و بیان داشت: جوانان و آینده‌سازان کشور باید از این سفر معنوی ذخیره‌ای ارزشمند برای خود فراهم آورند و سعی کنند، شایسته‌ترین تجربه و فهم زندگی خود را کسب کنند.

وی به شایستگی‌های جوانان و نوجوانان نسل اول و دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: هرچند دشمن با هجمه‌های فرهنگی تلاش می‌کند تا هیبت و شوکت نسل جوان و آینده‌ساز این کشور را بشکند و آنها را نسبت به دستاوردهای انقلاب بی‌تفاوت نشان دهد اما نسل سوم و چهارم انقلاب بهترین صیانت‌کننده از ارزش‌های انقلاب، امام و شهدا هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در کنار تحصیل و کسب معرفت تهذیب و خودشناسی نیز بسیار ارزشمند است و همه باید سعی کنیم تا این اندوخته را به نسل جوان و نوجوان گوشزد کرده و به فراگیری آن همتی شایسته داشته باشیم.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول