اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار هرمزگان:

اصحاب رسانه باید پیام شهدا را به ملت‌ها انتقال دهند

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار هرمزگان گفت: اصحاب رسانه باید پیام شهدا را به مردم و سایر ملت‌های بیدار دنیا انتقال دهند.

اصحاب رسانه باید پیام شهدا را به ملت‌ها انتقال دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، میلاد امیری‌نژاد اظهار داشت: رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید با خلاقیت در فضاهای جدید ایجاد شده روز دنیا و نوآوری، پیام شهدا را به اقشار مختلف جامعه و سایر ملت‌های بیدار دنیا انتقال دهند، چرا که این مهم یکی از وظایف بارز همگان در بخش فرهنگی است.

وی عنوان کرد: روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این راستا که از ابتدای به روز رسانی پورتال اطلاع‌رسانی استانداری هرمزگان نسبت به معرفی شهدا به صورت هفتگی اقدام کرده پس از استقبال بی‌نظیر از این موضوع و در دستور کار قرار گرفتن برخی خبرگزاری‌ها لینکی با عنوان لینک معرفی شهدا استان با عنوان" همسایگان خدا "را طراحی کرده است.

امیری‌نژاد هم‌چنین به وظیفه رسانه‌‌ها در مقابل خون شهدا و کسانی که انقلاب را به پیروزی رساندند، اشاره کرد و اذعان داشت: هر کدام از رسانه‌‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت و تعامل خود امید، نشاط، انگیزه و عظمت مردم را به نحو مطلوب به تصویر و به رشته تحریر در آورند.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان همچنین فراگیر کردن و ارزش بخشیدن به نشر و گسترش فرهنگ شهدا را ضرورتی تبیین شده عنوان کرد.

انتهای پیام/ن30/ط4000


 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول