اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه خلخال:

پیام واقعی شهدا حضور مردم در صحنه است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه شهرستان خلخال گفت: پیام اصیل شهدا حضور همیشگی و واقعی مردم در تمام صحنه‌هاست تا مبادا عده‌ای بد‌خواه نظام علیه این کشور توطئه کنند.

پیام واقعی شهدا حضور مردم در صحنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید صدر‌الدین صدری پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان خلخال اظهار داشت: آنچه که امروز روح شهدا و امام بزرگوار را شاد می‌کند حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در صحنه و پشتیبانی از نظام است تا مبادا دشمن از برخی فرصت‌ها با هدف رخنه به نظام سوءاستفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در آزمونی بزرگ و امتحانی آبرومند روز جمعه یک بار دیگر تمام دسیسه‌گران روزگار را ناکام می‌گذارند و اجازه نمی‌دهند مرام شهدا و آرمان آنها مورد بی‌مهری قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان خلخال یادآور شد: هر چند برخی‌ها تلاش می‌کنند که با الگو از نظام‌های استکباری انتخابات ایران را کم‌رنگ و بی‌بها جلوه دهند اما از این اصل غفلت کرده‌اند که همراهی مردم سرمایه تمام نشدنی است که می‌تواند مایه نگون‌بختی آنها شود.

صدری بیان داشت: آنهایی که برای این نظام خواب‌های پریشان دیده‌اند امروز در یک افول و حرکت عقب‌گرد تمام سرمایه‌ها و دستاورد‌های خود را به یغما رفته می‌بینند و به همین خاطر دست و پا می‌زنند تا شاید در این کشور جایگاهی برای خود پیدا کنند.

این مسئول ادامه داد: شهدا به عنوان افضل جامعه همیشه دو اصل ولایت‌پذیری و حضور در صحنه را توصیه کردند و در وصیتنامه 99 درصد شهدا تاکید فراوان بر رعایت آن شده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان خلخال تکلیف در عصر حاضر را سنگین‌تر از دوران جنگ رو در رو توصیف کرد و افزود: در عصر فتنه و انحراف و در غباری که به‌پا شده آگاهی و بصیرت داشتن بر موضوع بسیار ظریف و حساس است و یک هوشمندی واقعی را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدری در پایان سخنان خود اظهار داشت: مجلسی که مردم ایران پایه‌های آن را در 12 اسفند بنا می‌کنند باید مجلس مدافع ولایت، شهدا و پشتیبان حقوق ملت باشد و اجازه ندهند کوچکترین خدشه‌ای به حرکت رو به جلوی این نظام وارد شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول