اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس البرز تاکید کرد:

هنر بهترین زبان برای انتقال پیام شهدا

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز تاکید کرد: بهترین زبان برای انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل جوان، زبان هنر است.

هنر بهترین زبان برای انتقال پیام شهدا
مجید معارف‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دو دهه از پایان هشت سال جنگ تحمیلی که طی آن شرق و غرب برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی هم دست شده و در برابر مقاومت مستحکم سربازان سپاه اسلام قرار گرفتند، می‌گذرد.
وی افزود: کسانی که دوران صدر انقلاب و روزهای پر جوش و خروش دفاع مقدس را به یاد دارند، تایید می‌کنند که شهدا و امام شهیدان برای دست‌یابی به آرمان‌هایی والاتر از نیازهای دنیوی دست به ایثار و از جان گذشتگی زدند.
این مسئول فرهنگی ادامه داد: همین آرمان‌ها و جانفشانی‌ها بود که انقلاب را از خطراتی که آن را تهدید کرده و می‌کند، مصون کرده است.
معارف‌وند افزود: به طور قطع اگر نبود ایثار شهدا و جانبازان و درایت و بصیرت ولایت، امروز دشمنان آثاری از انقلاب ملت ایران در بهمن 57 باقی نمی‌گذاشتند.
وی تاکید کرد: برای اینکه همچنان در برابر استکبار جهانی و دشمنان خارجی و داخلی سربلند و موفق باشیم، باید آرمان‌ها و پیام شهدا و امام شهیدان را به درستی به نسل جوان منتقل کنیم.
معارف‌وند با اشاره به فرمایشات رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلام مبنی بر ضرورت هوشیاری در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان گفت: وقتی آنها از ابزار فرهنگی برای ضربه‌زنی به منافع انقلاب ایران استفاده می‌کنند، ما نیز باید با همین ابزار در مقابل آنها مقاومت کنیم.
دبیر جشنواره شعر دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: در چنین شرایطی استفاده از زبان هنر بهترین راه برای انتقال صحیح پیام ایثارگران به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است.
معارف‌وند افزود: در همین زمینه برنامه‌های متعدد فرهنگی در کشور انجام شده است و ما نیز در استان البرز برنامه‌هایی در دستور کار خود داریم.

جشنوراه شعر عطر سنگر در استان البرز برگزار می‌گردد

وی در ادامه از برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در استان البرز تحت عنوان عطر سنگر خبر داد و گفت: فراخوان برای دریافت اشعار شاعران استان در این حوزه انجام شده است.
معارف‌وند افزود: شاعران استان البرز می‌توانند تا پانزدهم آذرماه اشعار خود را با مضامین دفاع مقدس، مقاومت ملل و بیداری اسلامی و شعر دفاع مقدس با استفاده از مضامین و مفاهیم عاشورایی برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی درباره زمان و مکان برگزاری جشنواره اظهار نظر نکرد و گفت: برنامه‌ریزی نهایی به زودی اعلام خواهد شد.
معارف‌وند در پایان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره در ارتباط بیشتر نسل جوان با اندیشه‌های شهدا و امام شهیدان تاثیرگذار باشد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول