اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی صداوسیمای مازندران

برنامه "استان ما" و "بهزیستی و مردم" به روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: از سوی صداوسیمای مرکز تبرستان دو برنامه استان ما و بهزیستی و مردم به روی آنتن می‌رود.

برنامه "استان ما" و "بهزیستی و مردم" به روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، "استان ما" برنامه‌ای است ترکیبی، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عباس اسماعیل‌تبار که با هدف اطلاعاتی و موضوع اجتماعی در 26 برنامه 20 دقیقه‌ای در سیمای شبکه تبرستان تولید می‌شود.

برنامه استان ما سعی می‌کند با نگاه دقیق، واکاوی منصفانه، کنکاشی همه جانبه و در نهایت ارائه راهکارهای مناسب برای کم کردن معضلات و مشکلات اجتماعی در جامعه، با توجه به افزایش جمعیت و ازدیاد نابسامانی‌ها، با کمک مسئولان قدم‌های موثری بردارد.

عوامل این برنامه با حضور به موقع در محل حوادث، استفاده از امکانات مناسب برای ثبت و ضبط تصاویر و پوشش همه جانبه و بدون پیش‌داوری و متفاوت در مورد اتفاقات روی داده، سعی در به تصویر کشیدن مشکلات و در حد توان خود به دنبال ارائه راهکار مناسب برای رفع آنها هستند.

گفتنی است نظرخواهی از مردم و بررسی عوامل و دلایل بروز حوادث یا یافتن سوژه‌های ناب، کارهای مثبت انجام شده توسط نهادها و سازمان‌ها و تشویق و ترغیب آنها برای ارائه این روند از اهداف اولیه و اصلی گزارش روز است.

در این مسیر سری نیز به بخش‌ها و روستاهای حاشیه شهرها زده خواهد شد و از مشکلات و معضلات این نواحی گزارش تهیه خواهد شد.

گزارش روز صرفا انتقادی نیست و تهیه گزارش تصویری از جشن‌ها، سمینارها، یادواره‌ها و مراسمی که در سطح استان برگزار می‌شود، با توجه به اهمیت آن در دستور کار این برنامه است. همچنین عباس اسماعیل‌تبار در این برنامه نویسندگی می‌کند.

تصویربردار پرتابل و نورپرداز تقی قاسم‌پور، صدابردار سید محمود موسوی، گزارشگر و دستیار تهیه علیرضا مشهدی خلردی و دستیار تهیه حمید جمالی است.

* بهزیستی و مردم در صدای شبکه تبرستان

«بهزیستی و مردم» عنوان برنامه ترکیبی است به تهیه‌کنندگی هنگامه داودی، با موضوع بهزیستی در 20 برنامه 30 دقیقه‌ای که با مشارکت سازمان بهزیستی استان مازندران و صدای شبکه تبرستان تهیه و تولید می‌شود.

در راستای همیاری و کمک به همنوعان، نهادهای مختلفی در جامعه اسلامی ما فعالیت دارند تا کمک‌رسانی به افراد نیازمند با نظم و سرعت بیشتری انجام گیرد یکی از این نهادها سازمان بهزیستی کشور است.

این سازمان در راستای تحقق اهداف کلان دولت در برنامه‌های توسعه و در اجرای آرمان‌های الهی و وظایف قانونی خود مبنی بر ارائه خدمت به همنوعان، به ویژه اقشار نیازمند و آسیب‌دیده اجتماعی طرح‌ها و فعالیت‌های بسیاری را در معاونت‌های امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری، امور فرهنگی، مشارکت‌های مردمی اشتغال و موسسات خیریه برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

صدای شبکه تبرستان نیز با برنامه «بهزیستی و مردم» سعی دارد تا با دعوت از کارشناسان سازمان بهزیستی استان مازندران و معرفی عملکرد، شرح خدمات و وظایف این سازمان و همچنین تشویق افراد خیر و نیکوکار، گامی جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بردارد.

در این برنامه هنگامه داودی کار نویسندگی را به عهده دارد. همچنین محبوبه امیریان گزارشگر، زری وفایی گوینده و شهرام حق‌شناس، سامی یوسفی، مهدی اوشیب نتاج، سیدرضا میرقربان‌نژاد و احمد حسن‌نژاد صدا‌برداری می‌کنند.

انتهای‌پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول