اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان اینترنتی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ثبت‌نام برای سال تحصیلی جدید به صورت 100 درصد اینترنتی است.

ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان اینترنتی انجام می‌شود

عباس حسنی‌محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ثبت‌نام‌ دانش‌آموزان در سال جاری به صورت اینترنتی انجام می‌شود چون این امر سبب می‌شود که زودتر به آمار دقیق دانش‌آموزان دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: امسال به دلیل اجرای نظام جدید 3ـ3ـ6 برنامه‌های آموزش و پرورش را دو ماه زودتر شروع کردیم تا برنامه‌ریزی برای فضای آموزشی و نیروی انسانی بدون مشکل انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: از ابتدای اردیبهشت ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز شده بود که تاکنون پایان یافته است و بقیه دبستانی‌ها نیز باید تا 13 خرداد ماه به دبستان مربوطه مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام دوره راهنمایی و متوسطه نیز از نیمه دوم خرداد ماه شروع می‌شود و خانواده‌ها باید هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام کنند.

حسنی‌محتشم عنوان کرد: در آیین‌نامه جدید آموزش و پرورش برای دروس دبیرستانی واحدهای درسی ارزش‌گذاری شده است به این معنا که اگر دانش‌آموزی در واحد درسی نمره قبولی را اخذ نکند می‌تواند در سال آینده در کلاس بالاتر همان واحد درسی که نمره قبولی نگرفته را پاس کند.

وی یادآور شد: مدارس در حین ثبت‌نام مجاز نیستند هیچ وجه نقدی به جز پول کتاب و پول بیمه از دانش‌آموزان دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش گفت: فقط برای سنجش دانش‌آموزانی که برای کلاس اول ثبت‌نام می‌کنند مبلغی را اداره سنجش اخذ می‌کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول