اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح صدور بلیط اینترنتی سفر در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر از اجرای طرح صدور بلیط اینترنتی سفر در استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح صدور بلیط اینترنتی سفر در استان بوشهر

حمیدرضا علم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این طرح در تمام باجه‌های پستی و دفاتر پیشخوان دولت با هدف کاهش هزینه‌های سفر و امکان دسترسی سریع مردم به خدمات انجام می‌شود.

وی با اشاره به تلاش برای بهبود ارائه خدمات به مردم در اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر تصریح کرد: اجرای طرح اصلاح ساختار خدمات شرکت‌های حمل و نقل در پایانه مسافری شهر بوشهر با تاکید بر حذف بلیط فروشی توسط شرکت‌ها و متمرکز کردن کنترل فنی خودروها، حذف پدیده دلال‌‌بازی، کاهش مسافرت‌های درون شهری و در نتیجه کاهش هزینه سفر از جمله اقدامات انجام شده در ارتباط تلاش ما برای بهبود ارائه خدمات بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر اضافه کرد: پیگیری برای واگذاری امور مربوط به صدور کارت هوشمند به دفاتر پیشخوان دولت از دیگر اقدامات ما بوده است.

علم در ارتباط با تلاش اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها برای ارتقای ایمنی عبور و مرور گفت: در این ارتباط دومین طرح آموزشی موتورسواران در روستاهای شهرستان دشتستان و تنگستان برگزار شد که شامل آموزش و فرهنگ‌سازی و توزیع بیش از یک‌هزار کلاه ایمنی بود.

وی ادامه داد: اجرای طرح ایمن‌سازی فیزیکی در 26 مدرسه حاشیه راه‌های استان شامل نصب علائم هشداردهنده افقی و عمودی و اجرای طرح ایمن‌سازی فرهنگی در 40 مدرسه حاشیه راه‌های استان با ظرفیت بیش از 3 هزار نفر دانش‌آموز شامل تهیه و توزیع بیش از 3 هزار نسخه کتابچه آموزشی، 3 هزار و 500 پیک نوروزی، نصب علائم و... از دیگر اقدامات ما برای ارتقای ایمنی عبور و مرور بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات نصب سیستم باسکول توزین در حال حرکت در جاده بوشهر به برازجان را با هدف برخورد با ناوگان متخلف آغاز کردیم.

علم تاکید کرد: با تلاش همکاران تحرک اساسی در ایجاد زیرساخت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای را شاهد بودیم به طور مثال بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پایانه مسافری بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از 70 میلیون ریال و اشتغال حداقل 30 نفر در زمان سفر سوم دولت در دشتستان بخشی از تحرک بوده است.

وی افزود: بیش از 3 هزار و 48 ناوگان باری با میانگین عمر بین 8 تا 16 سال و بیش از 7 هزار و 400 راننده باری و مسافری در بخش حمل و نقل جاده‌های استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول